Skip to main content

Deze foutmelding krijg ik steeds als ik wil inloggen op t-mobile thuis. Ik probeer dit met mijn mobiele telefoon (Samsung s10).

Heb alle cookies al meermaals gewist, nieuw wachtwoord aangevraagd, mobiel herstart.

Graag hulp.

Hoi @hanslobik63, welkom op de Community!

Krijg je deze foutmelding alleen wanneer je probeert in te loggen met jouw Samsung S10, of ook wanneer je andere apparaten gebruikt? Wanneer je op de Samsung inlogt, maak je dan gebruik van de mobiele 4G-verbinding of ben je verbonden met Wifi? Mocht je op Wifi zitten, zou je dan willen overschakelen op 4G en checken of deze melding nog steeds verschijnt? 

Indien het vanuit ons netwerk lijkt te komen en  op 4G wel prima werkt, zou je dat het modem eens willen herstarten en checken of het daarmee verholpen is - wanneer je Glasvezel hebt, herstart dan ook de zwartgrijze Media Converter. Gebruik hiervoor de handleiding in ons speciale topic: Hoe herstart ik het modem en de converter?.


Reageer