Ik krijg sinds een periode als ik wil inloggen op het modem. via de vermelde gegevens. Een foutmelding en kom dus niet in het inlog scherm van de Modem.
192.16.8.1.1 is wat op het kaartje staat. echter krijg
This Site can´t be Reached!!
Graag hulp, om dit op te lossen. ik heb al in mijn firewall gekeken daar kan ik niets raars vinden..
Hij zou het gewoon moeten doen..
Ik heb ook de modem al gereset!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
groetjes
Angel
Ik heb nog geen T-mobile thuis diensten maar bij zyxel is het meestal 192.168.1.1, bedoel je dit niet?
Welkom Thuis en welkom bij de T-Mobile community!
Probeer het eens met deze gegevens:
Inloggen Zyxel
1. Open je internetbrowser en ga naar http://192.168.1.1 terwijl je verbonden bent via een internetkabel met de router (wifi kan ook).
2. Gebruikersnaam en wachtwoord staan op de sticker aan de achterkant van het modem. Voer deze in en druk op enter. Je bent nu in het hoofdscherm aanbeland.
Werkt het nu wel? Zo niet dan horen we het natuurlijk graag van je!
Ik krijg dan dus de melding dat die pagina niet bereikbaar is..
Je internet verbinding is ook goed
Het was in het begin ook niet zo..
Omdat ik wat problemen kreeg met de verbinding, probeerde ik in te loggen om te kijken.. Het wil hier nog wel eens druk zijn op een bepaald kanaal.. en toen kwam ik erachter dat ik niet kon inloggen meer.
Zou je eens je tijdelijke cookies / internet bestanden kunnen verwijderen?
Stel nou dat het daarna nog steeds niet lukt, dan wil ik vragen een fabrieksreset uit te voeren. Hiermee weet je zeker dat bovenstaande inlogprocedure weer werkt.
Houd je ons op de hoogte?
In de window die open is, type je: ipconfig (daarna druk je op enter)
Je zou nu iets als dit moeten zien:
“
C:\Users\xxxxxx>ipconfig
Windows IP Configuration
Ethernet adapter Ethernet:
Connection-specific DNS Suffix . : home
Link-local IPv6 Address . . . . . : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
IPv4 Address. . . . . . . . . . . : 192.168.1.156
Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Default Gateway . . . . . . . . . : 192.168.1.1
C:\Users\xxxxxx>
”
Staat jouw Default Gateway ook op 192;.168.1.1 ? en wat is het IPv4Adress?
Hi
Hoi,
Hier precies hetzelfde. Default gateway 192.168.1.1 en internet werkt prima via wifi en bekabeld. Ik kan echter niet inloggen op het modem, zowel wifi als bekabelt. Verschillende browsers geprobeerd: Firefox, Edge en IE. “Kan geen verbinding maken met de server” -melding.
Het hele rare is: Via mijn mobiel kan lukt het wel. Chrome op android 9.
Het lijkt wel of de nieuwe firmware toegang blokkeert vanaf pc's.
Oh en firewall uitzetten haalt ook niets uit.
Hey
Heb je misschien een VPN verbinding op de achtergrond lopen? Dat kan dit probleem namelijk ook veroorzaken.
Hey
Heb je misschien een VPN verbinding op de achtergrond lopen? Dat kan dit probleem namelijk ook veroorzaken.
Hoi
Hey
Heb je misschien een VPN verbinding op de achtergrond lopen? Dat kan dit probleem namelijk ook veroorzaken.
Nou een beetje laat, maar inderdaad. Ook al was het programma inactief, het blokkeerde de zichtbaarheid van apparaten op hetzelfde netwerk. Een simpele knop, in de geavanceerde instellingen van de vpn client software, om zetten deed dit probleem verdwijnen als sneeuw voor de zon. Het heet ook echt ‘zichtbaarheid van apparaten’. Thanks!
Goedemiddag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.