Beantwoord

foutcode kadena keesler

  • 29 March 2024
  • 3 reacties
  • 25 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi, ik krijg steeds de foutcode Kadena Keesler als ik online cod wil spelen via de PS. 
ik zie uit andere topics dat een firmware update van de router zou helpen. 
Kunnen jullie deze voor mij pushen zodat dit issue is opgelost? 
Mijn dank is groot! 
Joon

icon

Beste antwoord door Joon040 30 March 2024, 22:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Joon040, welkom op onze Community!

 Ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem. Ik gok dat dit dinsdag zal gebeuren in verband met pasen. In de tussentijd kun je UPnP uitzetten op het modem, dan moet het ook weer werken als het goed is.

Mod edit:

Hi @Joon040, welkom op onze Community!

 Ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem. Ik gok dat dit dinsdag zal gebeuren in verband met pasen. In de tussentijd kun je UPnP uitzetten op het modem, dan moet het ook weer werken als het goed is.

Hi @Tommie van Odido Super fijn, heb je ook enig idee wanneer de update zal plaatsvinden? 
Hoe zet ik de UPnP uit van men modem? 
 

Update! Effe gegoogled en heb de UPnP uit kunnen zetten en alles werkt nu prima! Thx voor de tip! 

Groeten, Joon

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Joon040, super fijn om te horen dat je weer volledig van je Playstation kan genieten! Ik wens je nog heel veel plezier toe met COD. 😄

Reageer