Fout in wijkcentrale, geen internet.

  • 13 March 2024
  • 6 reacties
  • 98 Bekeken

Beste Odido community,

Ik hoop dat een van jullie mij hiermee kan helpen, ik word niet wijzer via de klantenservice.

1/3: storing mediaconverter, LOS lampje knippert rood, gebeld met klantenservice
2/3: guideon stuurt afspraakmail
4/3: monteur komt langs, constateert probleem in wijkcentrale, laat bericht in backoffice achter
7/3: klantenservice gebeld, nog geen reactie op bericht in backoffice
8/3: bericht van netwerkpartner KPN dat ze contact op gaan nemen met me

Hierna heb ik nog niets gehoord. Naar mijn weten is KPN niet de netwerkpartner voor mijn verbinding, die is aangelegd door Open Dutch Fiber. Maar wellicht is er een overeenkomst.

Ik zit nu al bijna twee weken zonder internet zonder dat ik zicht heb op wanneer het opgelost is. Kan iemand hier mij verder helpen?

Mvg, Niels

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @nielsjeh, fijn dat je hier navraag van doet en sorry dat je nog zonder zit, het allerliefst zie ik je heel snel weer genieten! De netwerkbeheerder Open Dutch Fiber moet zo te zien meer indringende werkzaamheden verrichten dan enkel een bezoek bij jou thuis. Ik zie dat ze werkzaamheden hebben gepland om je weer van internet te voorzien tussen afgelopen vrijdag en aankomende vrijdag 15 maart tot en met 22:00. Mijn eerdere ervaring leert dat Open Dutch Fiber vaak eerder klaar is dan de uiterlijke deadline die ze stellen, maar houd er rekening mee dat je mogelijk pas vrijdagavond meer hoort.

Ik heb er vertrouwen in dat Open Dutch Fiber dit grondig aanpakt, ik verwacht dat je snel beterschap merkt! 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @nielsjeh, fijn dat je hier navraag van doet en sorry dat je nog zonder zit, het allerliefst zie ik je heel snel weer genieten! De netwerkbeheerder Open Dutch Fiber moet zo te zien meer indringende werkzaamheden verrichten dan enkel een bezoek bij jou thuis. Ik zie dat ze werkzaamheden hebben gepland om je weer van internet te voorzien tussen afgelopen vrijdag en aankomende vrijdag 15 maart tot en met 22:00. Mijn eerdere ervaring leert dat Open Dutch Fiber vaak eerder klaar is dan de uiterlijke deadline die ze stellen, maar houd er rekening mee dat je mogelijk pas vrijdagavond meer hoort.

Ik heb er vertrouwen in dat Open Dutch Fiber dit grondig aanpakt, ik verwacht dat je snel beterschap merkt! 

Bedankt voor de informatie @Cal van Odido! Fijn om te horen dat er aan gewerkt wordt. Ik wacht af en hoop dat ik snel weer voorzien ben van internet.

Mvg, Niels

Het probleem in de wijkcentrale is inmiddels opgelost, ik heb echter nog geen internet.

Ik heb de klantenservice vanmidag gebeld en die heeft me verteld dat er meer storingen zijn vandaag. Alle lampjes branden goed, en hij kon van afstand zien welke apparaten verbonden waren.

Ik heb inmiddels nog geen internet en ben bang dat er weer een weekend overheen gaat. Heeft iemand hier misschien wat meer informatie voor me? Word er aan de storing gewerkt?

Die wijkcentrales heb ik vandaag ook gehoord... verder geen terugkoppeling meer gehad.

Ik heb weer internet! Deze kan dicht :)

Reputatie 6
Badge +2

@nielsjeh Super fijn om te lezen dat de verbinding weer is hersteld! 😀 Ik heb de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten gelijk voor je in het systeem gezet. Dit zal worden verrekend met een volgend factuur. 

@Ibrahimk Is het bij jou ook opgelost? Ik sta klaar om verder te helpen indien nodig! 

Reageer