Graag zou ik een firmware update willen hebben voor mijn Modem.
Aangezien ik moeite heb met diverse apparaten verbinden via WiFi en iptv dat hapert.
Graag zou ik een firmware update willen hebben voor mijn Modem.
Aangezien ik moeite heb met diverse apparaten verbinden via WiFi en iptv dat hapert.
Beste
Hartelijk dank Teresa. Moet ik daar zelf nog iets voor doen (router opnieuw opstarten of zo)?
Neehoor
Neehoor
Zojuist mijn Zyxel T56 geïnstalleerd maar nu willen mijn Google Home devices niet meer verbinden, kan dit verholpen worden door een firmware update ?
Neehoor
Zojuist mijn Zyxel T56 geïnstalleerd maar nu willen mijn Google Home devices niet meer verbinden, kan dit verholpen worden door een firmware update ?
In verband met afwezigheid zullen we jullie modems maandag pas kunnen upgraden. Laat gerust weten of we je op de lijst kunnen zetten, dan worden alle klanten met terugwerkende kracht, maandag ochtend geüpgraded!
Ik heb je op de lijst gezet
Hallo, ik heb al eerder aangegeven dat mijn Youless en EZVIZ camera niet wilden koppelen met het netwerk. Toen hebben jullie versie B10 bij mij geïnstalleerd. Probleem met Youless is opgelost. Omdat EZVIZ probleem van koppelen bleef bestaan, heb ik een nieuwe EZVIZ gekocht met de veronderstelling dat de camera defect was. Echter nieuwe camera koppelt ook NIET.
Dit heeft me al heel wat kopzorgen gekost. Zouden jullie eens willen kijken of jullie hierin wat zouden kunnen betekenen? Misschien contact opnemen met EZVIZ om te checken of er meer problemen zijn c.q. hoe dit op te lossen. Met KPN heb ik hier nooit problemen mee gehad.
Graag verneem ik jullie reactie
B10 is de meest recente versie die nu wordt uitgerolt. Als apparatuur daar niet mee verbind dan moet je het zoeken in incompatabilteit van die apparatuur met wifi 6 en/of wpa-3. Deze nieuwste technologieën kun je ook uitzetten in de Zyxel router om zo verder te testen.
Heb je de tips van
Laat het mij weten, dan ga ik gelijk voor je aan de slag!
Wij zouden graag ook de b10 firmware willen ontvangen.
Wij hebben problemen met een apparaat dat geen ip krijgt bij de b8 firmware.
Alvast bedankt!
Hi
Daarnaast ben ik benieuwd of je speciale leestekens gebruikt hebt in je wachtwoord zoals een komma of een vraagteken? Dit kan er ook voor zorgen dat je geen verbinding kan maken. Kan de camera je netwerk wel zien?
Hoi Tommie,
Het MAC adres van de camera is 08:E9:F6:19:2F:44. Ik heb zojuist nog direct via het modem verbinding proberen te maken. Ik heb gebruik geen speciale leestekens in het WiFi wachtwoord (alleen hoofdletters, kleine letters en cijfers).
In het Status van het WLAN-station overzicht van het modem is dit MAC adres dan ook te zien. Maar het lukt dan niet in de app van camera de installatie te voltooien (terwijl dit voorheen toen ik nog geen Odido had wel lukte en ik heb inmiddels bij 2 andere modems geprobeerd op een andere adressen (geen Odido) en dan lukt het ook gewoon direct).
Ik heb je op de lijst gezet
Ik zie inderdaad dat de camera wel verbinding maakt met het modem
B10 is de meest recente versie die nu wordt uitgerolt. Als apparatuur daar niet mee verbind dan moet je het zoeken in incompatabilteit van die apparatuur met wifi 6 en/of wpa-3. Deze nieuwste technologieën kun je ook uitzetten in de Zyxel router om zo verder te testen.
Ik heb een en ander gecheckt. IP6v stond uit en wpa-2 stond ingesteld. Dus resultaat is nog steeds: geen pairing (meer) mogelijk.
Is het een idee om met de camera bij jullie langs te komen en samen te kijken wat de reden van dit issue kan zijn? Alternatief is dat jullie rechtstreeks contact opnemen met EZVIZ.
Heb je de tips van
Laat het mij weten, dan ga ik gelijk voor je aan de slag!
Ik heb een en ander gecheckt. IP6v stond uit en wpa-2 stond ingesteld. Dus resultaat is nog steeds: geen pairing (meer) mogelijk.
Is het een idee om met de camera bij jullie langs te komen en samen te kijken wat de reden van dit issue kan zijn? Alternatief is dat jullie rechtstreeks contact opnemen met EZVIZ.
Hey
Hey
Hallo Tommy, ik heb je advies opgevolgd, echter helaas de camera wil nog steeds niet koppelen .
Nog andere ideeen? of zal ik bij jullie langskomen met camera?
Je kan langs de winkel gaan maar ik ben bang dat ze je daar niet kunnen helpen
Nee, ik denk ook dat ze in de winkel niet kunnen helpen. Hebben jullie niet een hoofdkantoor of iets dergelijks waar ik langs kan komen? Het gaat erom te ontdekken of de camera bij jullie wel wil koppelen.
Helaas kan ik geen MAC ontdekken op de verpakking.
Nee, ik denk ook dat ze in de winkel niet kunnen helpen. Hebben jullie niet een hoofdkantoor of iets dergelijks waar ik langs kan komen? Het gaat erom te ontdekken of de camera bij jullie wel wil koppelen.
Helaas kan ik geen MAC ontdekken op de verpakking.
Hallo Tommy,
Ik ben nu bij mijn zoon (hij heeft ook Odido) en de camera koppelt nu wel.
Hij heeft firmware versie: V5.17 (ABZC.0)T54C_b21_1129_2. Svp deze versie ook bij mij installeren?
Hey
Hey
Hallo Tommy, misschien kunnen jullie met deze informatie over welke versie WEL werkt op de T-54 achterhalen wat er mis is met de versie die op mijn T-56 geïnstalleerd is. Dit zou mogelijk aanwijzingen kunnen geven, toch?
Hey
Hallo Tommy, misschien kunnen jullie met deze informatie over welke versie WEL werkt op de T-54 achterhalen wat er mis is met de versie die op mijn T-56 geïnstalleerd is. Dit zou mogelijk aanwijzingen kunnen geven, toch?
Hoi Tommy, kun je me laten weten wat jullie plan is om dit op te lossen? Welke stappen jullie van plan zijn?
He
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.