Graag zou ik een firmware update willen hebben voor mijn Modem.
Aangezien ik moeite heb met diverse apparaten verbinden via WiFi en iptv dat hapert.
Graag zou ik een firmware update willen hebben voor mijn Modem.
Aangezien ik moeite heb met diverse apparaten verbinden via WiFi en iptv dat hapert.
Ook ik wil graag de nieuwe firmware, ik kan mijn video deurbel niet eens installeren. Ik heb nu
Waarom zijn de nieuwe modems niet gelijk uitgerust met nieuwe firmware?
Omdat de nieuwe routers al enige tijd geleden geproduceerd zijn..
Ok duidelijk, enig idee hoe lang dit duurt?
Zonder deurbel is best lastig , of kan ik software zelf ergens downloaden en installeren?
B10 is general avaliable verklaard. Alle routers worden nu automatisch geüpdate. Door de grote hoeveelheden kan dat tot 14 dagen duren.
Hi
Hey
Hoi Tommie, bedankt voor het controleren. Echter helpt dit ook allemaal niet.
Ik heb geprobeerd de EZVIZ camera en Solaredge HD Wave omvormer zowel via de Wifi van mijn Acces Point als via de Wifi van het modem toe te voegen, via 2,4 GHz en 5 GHz maar het werkt allemaal niet.
Terwijl via de vorige provider ook al mijn apparaten verbinding maakte met dit huidige Acces Point zonder problemen. Vandaag het Acces Point meegenomen naar een familielid, daar op het Ziggo modem aangesloten en mijn EZVIZ camera probleemloos kunnen toevoegen. Maar thuis werkt helaas niet meer.
Dit ligt toch aan jullie modem of de internetverbinding. Zijn er misschien poorten die open gezet moeten worden om dit werkend te krijgen? Of kunnen jullie nog iets anders doen?
Hi
Hey
Beste,
Ten eerste Belachelijk van Odido dat deze update niet standaard gepushed wordt… Ik zit al 3 dagen voor een klant een basisstation werkend te krijgen.. en kreeg maar geen ip…
Zou ik aub de firmware update mogen?
Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
Beste,
Ten eerste Belachelijk van Odido dat deze update niet standaard gepushed wordt… Ik zit al 3 dagen voor een klant een basisstation werkend te krijgen.. en kreeg maar geen ip…
Zou ik aub de firmware update mogen?
voor serienummer:
Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
Graag vandaag nog eigenlijk als het kan? Het is voor onderzoek bij dieren.
Hi
Hey
Dat ik al ook geprobeerd en dan krijg ik helaas ook geen verbinding met de EZVIZ camera. Terwijl de camera bij een familielid direct verbinding maakt met hun modem (Ziggo) maar ook met mijn acces point als ik dit op hun modem aansluit. Lijkt dus echt door het Odido modem te komen.
V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108
en ik krijg ook dnsmasq-dhcp: read /etc/ethers - 0 addresses
Hi
Hey
Dat ik al ook geprobeerd en dan krijg ik helaas ook geen verbinding met de EZVIZ camera. Terwijl de camera bij een familielid direct verbinding maakt met hun modem (Ziggo) maar ook met mijn acces point als ik dit op hun modem aansluit. Lijkt dus echt door het Odido modem te komen.
Ik denk dat ik een mogelijke oorzaak begin te zien waarom sommige apparaten niet verbinden bij Odido en wel bij andere providers. Ik ga je even volgen voor een latere follow-up
Hallo Teresa, Liever niet, kan dat niet via mij lopen?
Ik heb je een prive bericht gestuurd, aub de firmware update ook voor mijn klant doorvoeren, die gaan niet zelf via facebook en twitter contact opnemen.
Fijn om te horen
Kan ik ook op de lijst gezet worden. Ik heb een remarkable en jbl boxen die niet werken met de router. Ik heb de firmware B08 en zou heel graag zo spoedig mogelijk de nieuwste versie willen ontvangen.
Mag ik er ook een upgrade,
Karianne
Kan ik ook op de lijst gezet worden ? Unify Cloud key gen2 krijgt geen IP adres. bij vast IP adres werkt het ook niet. dus alle camera's zijn offline.
Alvast bedankt.
Groet, Daan
Hi
Kan deze firmware ook bij mij gepusht worden?
Geef je mij een seintje als je zo ver bent?
Geef je mij een seintje als je zo ver bent?
Done.
Beste
Ik heb echt al al het mogelijke geprobeerd.
Hi
Daarnaast ben ik benieuwd of je speciale leestekens gebruikt hebt in je wachtwoord zoals een komma of een vraagteken? Dit kan er ook voor zorgen dat je geen verbinding kan maken. Kan de camera je netwerk wel zien?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.