Graag zou ik een firmware update willen hebben voor mijn Modem.
Aangezien ik moeite heb met diverse apparaten verbinden via WiFi en iptv dat hapert.
Graag zou ik een firmware update willen hebben voor mijn Modem.
Aangezien ik moeite heb met diverse apparaten verbinden via WiFi en iptv dat hapert.
Hoi
Hier ga ik voor jullie achteraan, jullie kunnen snel weer genieten van al jullie apparaten!
Fijn Cal van Odido, bedankt voor de snelle reactie en ik wacht hoopvol af. Ik laat wel weten of alles weer naar behoren werkt
Hier ook een T 56 gekregen bij ons nieuwe abbonement. Alles netjes aangesloten volgens het stappenplan, alleen krijg ik geen verbinding met oa. mijn mobiele telefoon “wel verbonden, geen internet” en een aantal andere wifi apparaten. laptop doet het prima.
groeten René
Hoi
Hier ga ik voor jullie achteraan, jullie kunnen snel weer genieten van al jullie apparaten!
Goeiemorgen,
Ik zou ook graag op de lijst willen voor de b10 versie
Hoi
Hier ga ik voor jullie achteraan, jullie kunnen snel weer genieten van al jullie apparaten!
Goeiemorgen,
Ik zou ook graag op de lijst willen voor de b10 versie
Zet ons er ook maar bij, hopelijk geeft dat een oplossing.
Hi
Hallo, ik loop al dagen te emmeren met het toevoegen van mijn 2 nest camera's aan mijn wifi netwerk.
Modem T56. Ik hoop dat b10 oplossing biedt.
Zo niet dan hoop ik dat ik mijn nieuwe camera's nog kan retourneren...of een ander modem?
Kun je mij van b10 software voorzien? Ik heb nu b8
Dank!
Hallo,
ik heb ook de nodige problemen met randapparatuur op mijn modem!zyxel t56.
kun je svp firmware b10 laden, ik heb nu b8.
bvd
lesswood
B10 maakt de problemen alleen erger
Hoi
Hier ga ik voor jullie achteraan, jullie kunnen snel weer genieten van al jullie apparaten!
Beste Cal,
Hartelijk dank voor je snelle response. Ik zag dat jullie gisteren de firmware update al hebben doorgevoerd. Helaas heeft dit geen oplossing geboden voor mij. Ik krijg nog steeds niet mijn EZVIZ CS-BC1C en omvormer Solar Edge HD Wave toegevoegd aan het netwerk.
Dit heeft bij mijn vorige 2 providers altijd goed gewerkt. De EZVIZ camera heb ik geprobeerd bij iemand anders aan het netwerk toe te voegen en dit werkte direct, dus er is niks mis met de camera.
Wat kan Odido hier nog aan doen? Kunnen jullie het modem omruilen voor een ander type?
Ik heb jouw instellingen aangepast van WPA3 naar WPA2. Wil je het modem een herstart geven en nogmaals proberen of je verbinding kunt maken?
Is de update vandaag doorgezet? Ik merk nog geen verschil namelijk. Mijn mobiele telefoon Samsung S22) en ook mijn Nest hub's willen nog steeds niet verbinden met het modem. Ook niet na een reset etc.
groeten René
Ik heb jouw instellingen aangepast van WPA3 naar WPA2. Wil je het modem een herstart geven en nogmaals proberen of je verbinding kunt maken?
Beste Teresa,
Wederom dank voor jullie snelle response. Dit heeft echter helaas ook niet geholpen (dit had ik eerder ook al zelf geprobeerd maar mogelijk nog niet met de nieuwe firmware).
Ik probeer zowel rechtstreeks via de wifi van het modem als met mijn acces point (UniFi ACLite) connectie te maken. Maar bij beide lukt het niet. Terwijl zelfs aan het acces point niets veranderd is en andere apparaten wel gewoon daarop werken.
Ik zou ook graag de update gepushed krijgen naar mijn t-56 router? Bvd!
Gr Sander
Ik zou ook graag op de lijst worden gezet om eerder de firmware upgrade te krijgen voor mijn T-56 modem.
Momenteel heb ik:
Firmware-versie
V5.70(ACEA.0)T56C_b7_1006
Hi
Hey
Hallo
Voor mij geld hetzelfde als bovenstaande reageerders. Een voor mij essentieel apparaat is op dit moment niet aan te sluiten op WiFi.
Alvast enorm bedankt!
Eleonora
Hoi
Dit komt snel goed, hiermee kunnen wij je snel uit de brand helpen!
Hallo,
Graag zou ik ook de b10 firmware update ontvangen.
Alvast bedankt.
Hallo, ik loop al dagen te emmeren met het toevoegen van mijn 2 nest camera's aan mijn wifi netwerk.
Modem T56. Ik hoop dat b10 oplossing biedt.
Zo niet dan hoop ik dat ik mijn nieuwe camera's nog kan retourneren...of een ander modem?
Kun je mij van b10 software voorzien? Ik heb nu b8
Dank!
Beste
Na vier keer bellen met de “gewone” klantenservice die mij elke keer beloofden een nieuwe firmware versie te pushen, hierbij dan een verzoek via community site.
Kunnen jullie aub versie B10 ook pushen naar mijn modem (T56) aangezien ik nog steeds een aantal apparaten (waaronder een Remarkable tablet) heb die wel lijken te verbinden maar dan blijven hangen en uiteindelijk geen verbinding hebben.
Dank, JP
Beste,
Heb net gebeld met de servicedesk, volgens de servicedesk moet je deze automatisch ontvangen, tot nu toe niks ontvangen.
Graag zou ik ook de b10 firmware update ontvangen.
Alvast bedankt.
Hi
Beste Tommy, bedankt voor de versie b10. Helaas is het probleem daarmee niet opgelost. Het is onveranderd. Reset uitgevoerd. Welke opties zijn er nu nog?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.