Een dag of 5 geleden is er waarschijnlijk iets aan de firewall instellingen gedaan waardoor ik via T-mobile mijn eigen webshop niet meer kan bereiken. Via mijn telefoon 5g netwerk vodafone kan dit nog wel, maar zodra ik deze op wifi laat draaien kom ik er ook niet meer. Weet iemand hoe dit op te lossen(ben geen computer genie) en Tmobile zelf wil er geen uitspraak overdoen...
Hoop op een reactie. Met vriendelijke groet, Arno
Bladzijde 1 / 1
Hi Arno,
Ik zie dat je jouw vraag ook al in dit topic hebt gesteld. Zou je het in het vervolg bij één bericht per vraag kunnen houden? Aangezien je al reacties in het andere topic hebt ontvangen, gaat dit topic op slot.
Ik zie dat je jouw vraag ook al in dit topic hebt gesteld. Zou je het in het vervolg bij één bericht per vraag kunnen houden? Aangezien je al reacties in het andere topic hebt ontvangen, gaat dit topic op slot.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.