Skip to main content

Ik kwam er te laat achter dat fiber.nl, mijn huidige provider geen overstapservice biedt.

Zondag heb ik een glasvezelabonnement besteld bij Odidido via de website en direct ook een mailtje aan Fiber.nl gestuurd om het abonnement op te zeggen en om de benodigde informatie voor de overstap te krijgen. Het enige wat ik terug kreeg was een mailltje dat ik een jaar lang €5 korting op mijn abonnement kon krijgen. Nu moet ik morgen (woensdag) de overstap gegevens uiterlijk aan jullie hebben doorgegeven maar het is mij niet duidelijk om welke gegevens het gaat en hoe ik dit via de site kan doen. Moet ik Fiber en Odido beide bellen om hier achter te komen?

 

Mvg.

Owen

Als er geen overstapservice is, dan zijn de systemen van beide bedrijven niet gekoppeld.  Je kunt dus wel overstappen maar dan zul je zelf het oude abonnement moeten opzeggen.  Je kunt dit zelf coördineren door de afspraak met de monteur service Guidion wat verder in de toekomst in te plannen en dan op die dag ook je oude abonnement te stoppen. 


Dankje Eric,

helaas lopen er wat zaken niet helemaal lekker of is er verkeerd gecommuniceerd via de mail maar het contract is per mail opgezegd en ik bel er morgen nog achteraan.

 

Groeten,

Owen

 


@De Bowen  stel je vraag niet 2x keer, dat is voor de beantwoording van je vraag beter en  overzichtelijk voor iedereen. 


Sorry dit ging per ongeluk, de website bleef hangen en kon mijn bericht niet terugvinden, vandaar.


Reageer