Factuur betaling
Vanaf het begin dat ik tmobile thuis abonnement heb. Heb ik problemen met de facturen. Er worden steeds meer afgeschreven van me rekening. En bijna elke maand moet ik achteraan bellen en uren aan de lijn blijven. Afspraken worden niet nagekomen. Nu weer heeft men meer afgeschreven van me rekening. Na afsluiten van mijn abonnement heb ik binnen 6 maanden tv abonnement afgezegd. Maar ik hebt idee dat het toch afgeschreven wordt. Van mij mag je meer geld houden. Enige wat ik wil is zonder kosten bij jullie weggaan. Geef mij aub de kans om zonder kosten bij jullie weg te gaan. Want ik kan jullie niet meer aan. Ik kan uren praten met jullie niet meer aan. Wees graag klantgericht en geef mij de ruimte om zonder kosten mijn abonnement op te zeggen. door alle problemen die door jullie veroorzaakt zijn, en alle telefoontjes met jullie, voel ik me niet goed. Klinkt misschien raar maar jullie zijn niet goed voor me gezondheid. Ik kan ook mijn rechtsbijstand verzekering inschakelen maar laten we samen het probleem oplossen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.