Skip to main content
Beantwoord

Extreem traag internet sinds 5 dagen

  • 22 september 2017
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Beste,

Ik heb sinds een maand ongeveer T-mobile Thuis. Ik heb in het begin snel internet gehad voor zover verwacht ( 20mbps).

Sinds 5 dagen is dit omlaag gezakt naar 1-2 mbps. Dit is aan kabel en op wifi.
Ik heb de router gereset, ik heb nog wat andere ideeen van forums geprobeerd maar ik zie geen verbetering.

Ik zou dit graag opgelost hebben.

Beste antwoord door Brian

Hi Caspeter, excuses voor de late reactie. Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact op hebt genomen en dat er een monteur bij je langs gaat om dit te verhelpen. Ik ga er van uit dat je snel weer een goed werkende aansluiting hebt! Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!
Bekijk origineel

1 reactie

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 26 september 2017
Hi Caspeter, excuses voor de late reactie. Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact op hebt genomen en dat er een monteur bij je langs gaat om dit te verhelpen. Ik ga er van uit dat je snel weer een goed werkende aansluiting hebt! Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen