Tja, waar zal ik beginnen. Op vrijdag de 13e (mei!) contact met T-mobile gezocht omdat ons internet (DSL) steeds uitvalt en thuiswerken steeds dramatischer werd en veel hotspots vroeg. Ook bekabeld blijft de snelheid qua upload steken rond de 0,4-1 Mbps. De download is normaal.
Op 17 mei leidde dit tot de conclusie dat er een monteur moest komen. Via ‘t linkje van Guidion was geen afspraak mogelijk en kon je een handmatig geplande afspraak aanvragen. En sindsdien is er eigenlijk niets gebeurd, behalve dat ik al meerdere keren met Guidion heb gebeld maar er kan maar geen afspraak gepland worden en ze bellen nooit terug. Van T-mobile krijg ik iedere keer als ik klaag weer een coupon voor 7 dagen onbeperkt internet, maar ik ben er totaal klaar mee en geen zin om er nog meer tijd in te steken.
Heb nog tot 6 juli om me bij een andere provider aan te melden om zo 20 % aanmeldingen voor glasvezel in de wijk te halen. Dat klinkt, ondanks de hogere prijs en het feit dat die kabel er nog niet eens ligt, inmiddels wel erg aanlokkelijk.