Skip to main content

Ik heb thuis een tp-link netwerk met EC605R gateway en heb geen toegang tot het internet. Dat is sinds vanacht 03:45 uur . Een paar keer heb ik alles gereset maar ik krijg geen toegang tot het internet.

 

Via een OC200 omada controller beheer ik het netwerk en dat geeft aan dat alles goed werkt en de wan-verbinding on line is.

 

Nu probeer ik (via mijn telefoon via 4g) mijn externe ip adres te pingen  maar dat lukt niet. Is er dan toch een probleem aan de kant van odido?

 

Welkom op onze Community! @DutchBoss 

Goed dat je dit aangeeft. Ik help je graag om jouw verbinding te herstellen! 

Ik ben direct het systeem ingedoken en gelukkig zie ik dat je al contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice. Zij heeft je kunnen vertellen dat het om een algemene storing ging, deze is inmiddels opgelost. Ervaar jij dit ook zo? 

Mocht je nog ergens tegen aan lopen, laat het mij dan weten. Ik help je graag verder! 


Reageer