Skip to main content

Ervaring met geen internet 6 dagen lang

  • 1 July 2024
  • 23 reacties
  • 164 Bekeken

Ik zit nu al zes dagen zonder internet thuis, en Odido heeft geen idee wanneer het probleem opgelost zal zijn. Hoewel ze tijdelijk gratis mobiel internet hebben verstrekt, is dit verre van ideaal. Wanneer ik niet thuis ben, werken al mijn aangesloten apparaten niet, wat voor veel ongemak zorgt. Continu gebruik maken van mobiel internet zorgt er ook voor dat mijn telefoonbatterij snel leeg raakt. Ik verzoek het Odido-team mij alstublieft te laten weten wat de procedure is om dit probleem naar het hogere management te escaleren.

23 reacties

Ik zit nu al zes dagen zonder internet thuis, en Odido heeft geen idee wanneer het probleem opgelost zal zijn. Hoewel ze tijdelijk gratis mobiel internet hebben verstrekt, is dit verre van ideaal. Wanneer ik niet thuis ben, werken al mijn aangesloten apparaten niet, wat voor veel ongemak zorgt. Continu gebruik maken van mobiel internet zorgt er ook voor dat mijn telefoonbatterij snel leeg raakt. Ik verzoek het Odido-team mij alstublieft te laten weten wat de procedure is om dit probleem naar het hogere management te escaleren.

Ik ben heel benieuwd hoe zij jouw klacht nu oppakken. Ik zit sinds vrijdag zonder diensten. Ineens viel alles uit. Er is een ticket aangemaakt en ben heel benieuwd of het nou snel opgepakt wordt. 6 dagen geen diensten is uit den boze hier. Kan gewoon niet. Als het te lang duurt kan Odido het hele spul wat ze hebben geleverd komen ophalen en annuleer ik mijn opzegging bij Ziggo. 

Ik zit nu al zes dagen zonder internet thuis, en Odido heeft geen idee wanneer het probleem opgelost zal zijn. Hoewel ze tijdelijk gratis mobiel internet hebben verstrekt, is dit verre van ideaal. Wanneer ik niet thuis ben, werken al mijn aangesloten apparaten niet, wat voor veel ongemak zorgt. Continu gebruik maken van mobiel internet zorgt er ook voor dat mijn telefoonbatterij snel leeg raakt. Ik verzoek het Odido-team mij alstublieft te laten weten wat de procedure is om dit probleem naar het hogere management te escaleren.

Ik ben heel benieuwd hoe zij jouw klacht nu oppakken. Ik zit sinds vrijdag zonder diensten. Ineens viel alles uit. Er is een ticket aangemaakt en ben heel benieuwd of het nou snel opgepakt wordt. 6 dagen geen diensten is uit den boze hier. Kan gewoon niet. Als het te lang duurt kan Odido het hele spul wat ze hebben geleverd komen ophalen en annuleer ik mijn opzegging bij Ziggo. 

### Mijn Antwoord

Ze hebben het probleem op de 26e doorgestuurd naar hun technische team, maar ik heb sindsdien geen updates ontvangen. De service na verkoop is vreselijk. Ik betaal dubbel voor Ziggo, maar ik heb dit soort problemen de afgelopen zes jaar nooit gehad. Ja, ze hebben me gratis mobiele data op mijn Odido-simkaart gegeven, maar een hotspot maken en delen met alle apparaten in huis is een vreselijke ervaring. Bovendien kan niemand internetten als ik niet thuis ben. Ik ben nu echt gefrustreerd.

Ik zit nu al zes dagen zonder internet thuis, en Odido heeft geen idee wanneer het probleem opgelost zal zijn. Hoewel ze tijdelijk gratis mobiel internet hebben verstrekt, is dit verre van ideaal. Wanneer ik niet thuis ben, werken al mijn aangesloten apparaten niet, wat voor veel ongemak zorgt. Continu gebruik maken van mobiel internet zorgt er ook voor dat mijn telefoonbatterij snel leeg raakt. Ik verzoek het Odido-team mij alstublieft te laten weten wat de procedure is om dit probleem naar het hogere management te escaleren.

Ik ben heel benieuwd hoe zij jouw klacht nu oppakken. Ik zit sinds vrijdag zonder diensten. Ineens viel alles uit. Er is een ticket aangemaakt en ben heel benieuwd of het nou snel opgepakt wordt. 6 dagen geen diensten is uit den boze hier. Kan gewoon niet. Als het te lang duurt kan Odido het hele spul wat ze hebben geleverd komen ophalen en annuleer ik mijn opzegging bij Ziggo. 

### Mijn Antwoord

Ze hebben het probleem op de 26e doorgestuurd naar hun technische team, maar ik heb sindsdien geen updates ontvangen. De service na verkoop is vreselijk. Ik betaal dubbel voor Ziggo, maar ik heb dit soort problemen de afgelopen zes jaar nooit gehad. Ja, ze hebben me gratis mobiele data op mijn Odido-simkaart gegeven, maar een hotspot maken en delen met alle apparaten in huis is een vreselijke ervaring. Bovendien kan niemand internetten als ik niet thuis ben. Ik ben nu echt gefrustreerd.

Snap het volledig. Zit hier met exact hetzelfde. Storing begon op vrijdag de 28e. Ik heb de mazzel dat mijn ziggo abbonement nog doorloopt tot 11 juli. Als ik van Odido uiterlijk morgen geen bericht heb ontvangen over hoe en wat en dat het voor het eind van de week is opgelost zal direct een opzegging volgen. Ik hoop echt voor je dat je snel uitsluitsel krijgt. Sterkte.

Reputatie 7
Badge +3

@Abuddingh Ik ben het met je eens dat dit niet de bedoeling is. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak! 

Ik ben meteen voor je gaan kijken of er al een update is. Vooralsnog zie ik staan dat onze technische dienst de netwerkbeheerder heeft aangestuurd om de verbinding te controleren vanuit de wijkcentrale. Ik kan hierover nog geen terugkoppeling inzien. 

Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al gebruik van een Unlimited Voucher code? Zo niet, stuur ik je deze graag toe. Op die manier kan je een hotspot maken en deze verbinden met je andere apparaten, zodat je toch online bent. Laat je mij weten of je dit wil?

@Abuddingh Ik ben het met je eens dat dit niet de bedoeling is. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak! 

Ik ben meteen voor je gaan kijken of er al een update is. Vooralsnog zie ik staan dat onze technische dienst de netwerkbeheerder heeft aangestuurd om de verbinding te controleren vanuit de wijkcentrale. Ik kan hierover nog geen terugkoppeling inzien. 

Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al gebruik van een Unlimited Voucher code? Zo niet, stuur ik je deze graag toe. Op die manier kan je een hotspot maken en deze verbinden met je andere apparaten, zodat je toch online bent. Laat je mij weten of je dit wil?

 

Zoals ik in mijn vorige reactie heb vermeld, krijg ik inderdaad onbeperkte data op mijn mobiele telefoon, maar het maken van een hotspot en het delen van deze verbinding met al mijn apparaten in huis is een vreselijke ervaring. Bovendien kan niemand internetten als ik niet thuis ben. De router die door Odido is geleverd ondersteunt ook geen SIM-kaart, dus ik kan die niet gebruiken. Het gebruik van mijn mobiele telefoon als hotspot zorgt ervoor dat de batterij heel snel leeg raakt, waardoor ik mijn telefoon constant moet opladen. 

Reputatie 7
Badge +3

@Abuddingh Ik begrijp goed dat het niet de meest ideale oplossing is. 

Als je wil mag je van mij een extra simkaart kopen (€10) in 1 van onze Odido Shops. Als je de bon hiervan met mij deelt in dit topic, vergoed ik deze gelijk voor je. Op die manier kan er ook gebruik worden gemaakt van de Hotspot als je zelf niet thuis bent. Eventueel is het een idee om de simkaart in een oud toestel te plaatsen, mits je deze nog hebt liggen?

 

@Abuddingh Ik begrijp goed dat het niet de meest ideale oplossing is. 

Als je wil mag je van mij een extra simkaart kopen (€10) in 1 van onze Odido Shops. Als je de bon hiervan met mij deelt in dit topic, vergoed ik deze gelijk voor je. Op die manier kan er ook gebruik worden gemaakt van de Hotspot als je zelf niet thuis bent. Eventueel is het een idee om de simkaart in een oud toestel te plaatsen, mits je deze nog hebt liggen?

 

Ik heb momenteel een werkende internetverbinding nog van ziggo. Dit houdt op op de 11e. Ik heb belang bij een stabiele werkende internet verbinding en met alle apparatuur in huis is een hotspot via simkaart een doekje voor het bloeden. Ik wacht komende dagen rustig af of de verbinding weer gaat werken. Zoniet dan blijf ik op het netwerk van Ziggo en probeer ik het over een aantal jaar weer eens. Ik ben net 2 weken klant en meteen dit gedoe. Het is dat ik zelf zo verstandig was mijn andere provider nog even aan te houden dus dat is weer mijn geluk. Ik ben zelf storingsmonteur geweest ( bij een concurrent) en weet dat er altijd even wat tijd over heen gaat maar dit soort gevallen als compleet signaal verlies hadden wel prioriteit. Ik hoop dan ook dat dit bij Odido ook zo werkt.

Reputatie 4

Ooit gehoord van de basislogica van service? Je kunt kiezen uit: Goed, Goedkoop en Snel. Je kunt het nooit alle drie tegelijk hebben.

Een storing is heel vervelend en gebeurt gelukkig maar zelden maar als je als provider geen eigen netwerk hebt en daarmee goedkoper bent dan bijvoorbeeld Ziggo dan ben je bij een storing ook afhankelijk van een andere partij. Dat duurt nu eenmaal even.

Een hotspot is wat behelpen maar beter dan niets. Overigens weet ik vanuit ervaring ook dat ziggo er soms uit kan liggen en dat een reparatie dan ook op zich laat wachten. Het enige verschil is dan dat ziggo een 4g spot opstuurt zodat je een hotpot kunt opzetten en ziggo zelf een aannemer aanstuurt om de kabel te repareren.

Even door de zure appel heen bijten dus, het is geen onwil of opzet maar gewoon botte pech.

Ooit gehoord van de basislogica van service? Je kunt kiezen uit: Goed, Goedkoop en Snel. Je kunt het nooit alle drie tegelijk hebben.

Een storing is heel vervelend en gebeurt gelukkig maar zelden maar als je als provider geen eigen netwerk hebt en daarmee goedkoper bent dan bijvoorbeeld Ziggo dan ben je bij een storing ook afhankelijk van een andere partij. Dat duurt nu eenmaal even.

Een hotspot is wat behelpen maar beter dan niets. Overigens weet ik vanuit ervaring ook dat ziggo er soms uit kan liggen en dat een reparatie dan ook op zich laat wachten. Het enige verschil is dan dat ziggo een 4g spot opstuurt zodat je een hotpot kunt opzetten en ziggo zelf een aannemer aanstuurt om de kabel te repareren.

Even door de zure appel heen bijten dus, het is geen onwil of opzet maar gewoon botte pech.

Ik zat bij de technische dienst van Ziggo en draaide ook netwerkcontroles. Bij uitval etc werd er met spoed direct iemand naar betreffende wijkcentrale, groepkast of eindversterkers. Als er vrijdag plots signaal verlies optreed en het signaal gewoon wegvalt dan mag je op zijn minst verwachten dat dit uiterlijk eind van deze week is opgelost. Voor mij is het dan heel simpel. Ik annuleer mijn opzegging bij ziggo en blijf op dat netwerk. Afgelopen 10 jaar 1 x een probleem gehad welke binnen 48 uur was verholpen. Ik ga dan voor zekerheid. Hele simpele afweging. 

Reputatie 4

Ooit gehoord van de basislogica van service? Je kunt kiezen uit: Goed, Goedkoop en Snel. Je kunt het nooit alle drie tegelijk hebben.

Een storing is heel vervelend en gebeurt gelukkig maar zelden maar als je als provider geen eigen netwerk hebt en daarmee goedkoper bent dan bijvoorbeeld Ziggo dan ben je bij een storing ook afhankelijk van een andere partij. Dat duurt nu eenmaal even.

Een hotspot is wat behelpen maar beter dan niets. Overigens weet ik vanuit ervaring ook dat ziggo er soms uit kan liggen en dat een reparatie dan ook op zich laat wachten. Het enige verschil is dan dat ziggo een 4g spot opstuurt zodat je een hotpot kunt opzetten en ziggo zelf een aannemer aanstuurt om de kabel te repareren.

Even door de zure appel heen bijten dus, het is geen onwil of opzet maar gewoon botte pech.

Ik zat bij de technische dienst van Ziggo en draaide ook netwerkcontroles. Bij uitval etc werd er met spoed direct iemand naar betreffende wijkcentrale, groepkast of eindversterkers. Als er vrijdag plots signaal verlies optreed en het signaal gewoon wegvalt dan mag je op zijn minst verwachten dat dit uiterlijk eind van deze week is opgelost. Voor mij is het dan heel simpel. Ik annuleer mijn opzegging bij ziggo en blijf op dat netwerk. Afgelopen 10 jaar 1 x een probleem gehad welke binnen 48 uur was verholpen. Ik ga dan voor zekerheid. Hele simpele afweging. 

Dat is inderdaad een afweging en daar betaal je dus het dubbele voor. Precies wat ik zeg. Al kan ik je vanuit klantperspectief zeggen dat wat je zegt over de technische dienst niet klopt. Heb er in 14 jaar Ziggo één keer uitgelegen en dat heeft meer dan een maand geduurd om het signaal te fixen. Blijft nog steeds het feit dat de netwerkkasten niet van Odido zijn in dit geval en ze dus afhankelijk zijn van een andere partij. Daardoor betaal je de helft maar als je eens een verstoring hebt dan duurt het even.

Overigens niets mis met Ziggo, niet alsof ik hun wil afkraken want ben altijd een tevreden klant geweest qua stabiliteit en snelheid en ook de klantenservice was prima. Dat 4g punt wat ze leverden was ook prima werkbaar voor alles in het netwerk en een mooie oplossing tijdens de langdurige uitval.

Als je voor zekerheid gaat dan neem je zowel ziggo als odido.

@Abuddingh Ik begrijp goed dat het niet de meest ideale oplossing is. 

Als je wil mag je van mij een extra simkaart kopen (€10) in 1 van onze Odido Shops. Als je de bon hiervan met mij deelt in dit topic, vergoed ik deze gelijk voor je. Op die manier kan er ook gebruik worden gemaakt van de Hotspot als je zelf niet thuis bent. Eventueel is het een idee om de simkaart in een oud toestel te plaatsen, mits je deze nog hebt liggen?

 

@Teresa van Odido 

Fijn om te zien dat je probeert te helpen. Ik kan inderdaad een simkaart kopen en die gebruiken, maar dan heb ik een reserve-telefoon nodig, die ik nu niet heb. Bovendien heeft een telefoon niet het bereik om mijn hele huis te dekken. Het is echter een goed idee. Als dit probleem nog langer aanhoudt, zal ik deze verbinding stopzetten en een router kopen die een simkaart ondersteunt. Mijn advies is om met je technische team te praten, want zes dagen zonder service laat niet de goede capaciteiten of kennis van je technische team zien.

Reputatie 7
Badge +3

@samrat chattopadhyay Ik probeer zoveel mogelijk in oplossingen te denken, maar ik ben het met je eens dat dit niet voor iedereen mogelijk is. 

Ik heb in ieder geval navraag uitstaan bij mijn collega over jouw situatie. Zodra ik meer weet, stuur ik je een update in dit topic! 

@samrat chattopadhyay Ik probeer zoveel mogelijk in oplossingen te denken, maar ik ben het met je eens dat dit niet voor iedereen mogelijk is. 

Ik heb in ieder geval navraag uitstaan bij mijn collega over jouw situatie. Zodra ik meer weet, stuur ik je een update in dit topic! 

Het is inmiddels de zevende dag en er is nog steeds niets veranderd. Het probleem is nog niet opgelost en ik heb nog geen update ontvangen over hoe lang het zal duren.

Kunt u mij alstublieft laten weten of Odido dit probleem kan oplossen? Zo niet, dan overweeg ik contact op te nemen met een andere aanbieder om een nieuwe verbinding te regelen. Hoe lang moet ik hier nog op wachten?

Reputatie 4

@samrat chattopadhyay Ik probeer zoveel mogelijk in oplossingen te denken, maar ik ben het met je eens dat dit niet voor iedereen mogelijk is. 

Ik heb in ieder geval navraag uitstaan bij mijn collega over jouw situatie. Zodra ik meer weet, stuur ik je een update in dit topic! 

Het is inmiddels de zevende dag en er is nog steeds niets veranderd. Het probleem is nog niet opgelost en ik heb nog geen update ontvangen over hoe lang het zal duren.

Kunt u mij alstublieft laten weten of Odido dit probleem kan oplossen? Zo niet, dan overweeg ik contact op te nemen met een andere aanbieder om een nieuwe verbinding te regelen. Hoe lang moet ik hier nog op wachten?

Je enige optie is dan Ziggo. Want je hebt maar één glasvezellijn en daar zit een storing op, daar veranderd niets aan bij overstappen dan mag de volgende provider in conclaaf met de netwerkbeheerder die het probleem moet oplossen. Je kunt er beter in berusten dat dit soort dingen altijd wel even duurt dus optimaal gebruik maken van een mobiel hotspot met de vouchers die je van een moderator kunt krijgen. Niet ideaal maar zorgt in iedergeval voor de basis. Opzeggen kan pas als er een maand geen oplossing is geboden maar zul je ze wel eerst in gebreke moeten stellen en een redelijke termijn moeten geven om het op te lossen.

@samrat chattopadhyay Ik probeer zoveel mogelijk in oplossingen te denken, maar ik ben het met je eens dat dit niet voor iedereen mogelijk is. 

Ik heb in ieder geval navraag uitstaan bij mijn collega over jouw situatie. Zodra ik meer weet, stuur ik je een update in dit topic! 

Het is inmiddels de zevende dag en er is nog steeds niets veranderd. Het probleem is nog niet opgelost en ik heb nog geen update ontvangen over hoe lang het zal duren.

Kunt u mij alstublieft laten weten of Odido dit probleem kan oplossen? Zo niet, dan overweeg ik contact op te nemen met een andere aanbieder om een nieuwe verbinding te regelen. Hoe lang moet ik hier nog op wachten?

Je enige optie is dan Ziggo. Want je hebt maar één glasvezellijn en daar zit een storing op, daar veranderd niets aan bij overstappen dan mag de volgende provider in conclaaf met de netwerkbeheerder die het probleem moet oplossen. Je kunt er beter in berusten dat dit soort dingen altijd wel even duurt dus optimaal gebruik maken van een mobiel hotspot met de vouchers die je van een moderator kunt krijgen. Niet ideaal maar zorgt in iedergeval voor de basis. Opzeggen kan pas als er een maand geen oplossing is geboden maar zul je ze wel eerst in gebreke moeten stellen en een redelijke termijn moeten geven om het op te lossen.

 

Reputatie 7
Badge +14

Je verwachtingen voor een consumenten internet aansluiting zijn te hoog. Er is geen SLA van toepassing.  Bij zakelijke aansluitingen kan dat wel zo zijn , maar daar geldt een heel ander prijspunt.

De voucher oplossing is echt netjes, bij Odido klein zakelijk zit daar ook een dongel bij. Voor consumenten worden wel prepaid sims vergoed. Opzeggen kan altijd maar is niet kosteloos.  De aanbieder moet eerst een redelijk termijn voor een oplossing worden gegeven,  dat is meestal een paar weken.

Je verwachtingen voor een consumenten internet aansluiting zijn te hoog. Er is geen SLA van toepassing.  Bij zakelijke aansluitingen kan dat wel zo zijn , maar daar geldt een heel ander prijspunt.

De voucher oplossing is echt netjes, bij Odido klein zakelijk zit daar ook een dongel bij. Voor consumenten worden wel prepaid sims vergoed. Opzeggen kan altijd maar is niet kosteloos.  De aanbieder moet eerst een redelijk termijn voor een oplossing worden gegeven,  dat is meestal een paar weken.

Mijn verwachting is een werkende internetverbinding. Ik ben net 2 weken klant. Mijn verwachting is helemaal niet hoog. Als odido dit vrijdag niet heeft opgelost gaat het abonnement per direct beindigd worden. De spullen gaan terug en elk bedrag zal gestorneerd worden. Ik weiger te betalen voor iets wat niet werkt. Ik heb geen contract afgesloten voor een af en toe werkende internet verbinding. Wanneer je een ondeugdelijk product levert is dat alle reden tot ontbinding van het contract.

Je verwachtingen voor een consumenten internet aansluiting zijn te hoog. Er is geen SLA van toepassing.  Bij zakelijke aansluitingen kan dat wel zo zijn , maar daar geldt een heel ander prijspunt.

De voucher oplossing is echt netjes, bij Odido klein zakelijk zit daar ook een dongel bij. Voor consumenten worden wel prepaid sims vergoed. Opzeggen kan altijd maar is niet kosteloos.  De aanbieder moet eerst een redelijk termijn voor een oplossing worden gegeven,  dat is meestal een paar weken.

Er is iets dat consumentenbescherming heet en door de overheid wordt ondersteund. Ze helpen consumenten wanneer ze door een bedrijf worden misleid, ongeacht de grootte van het bedrijf.

Wanneer u niet in staat bent het probleem op te lossen, geen tijdlijn voor de oplossing hebt en geen begrip hebt van wat het probleem is, duidt dit op onprofessionele en onbekwame klantenondersteuning. Het is onaanvaardbaar om geld van klanten te nemen en in ruil daarvoor slechte service van lage kwaliteit te leveren.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @samrat chattopadhyay, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat de externe netwerkbeheerder tussen 8 en 9 juli hiervoor aan de slag gaat. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hoi @samrat chattopadhyay, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat de externe netwerkbeheerder tussen 8 en 9 juli hiervoor aan de slag gaat. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Beste Ishana. Is er al iets bekend over de status van de storing op op mijn adres? Ik heb vrijdag contact gehad. Kreeg een mail dat er met 1 werkdag contact opgenomen werd. Tot nu toe niks vernomen en geen idee wat de status is. 

Mvg a.buddingh

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Abuddingh, ook voor jou heb ik het direct nagekeken! De technische dienst heeft dit doorgezet naar de externe netwerkbeheerder en zij zullen dit zo snel mogelijk oplossen. Mocht er een afspraak met je nodig zijn, zullen ze je ook contacteren! Groetjes, Ishana

Hoi @Abuddingh, ook voor jou heb ik het direct nagekeken! De technische dienst heeft dit doorgezet naar de externe netwerkbeheerder en zij zullen dit zo snel mogelijk oplossen. Mocht er een afspraak met je nodig zijn, zullen ze je ook contacteren! Groetjes, Ishana

Beste Ishana,

 

Dank voor uw antwoord. Ik snap dat u er weinig aan kunt doen maar ik weet natuurlijk nu helemaal niet waar ik aan toe ben. Zo snel als mogelijk kan van alles impliceren. Ik ben vanaf 11 juni klant. Mijn verbinding viel weg op 26 juni. 15 dagen heeft het gewerkt. Ik heb zojuist contact gehad met Ziggo en de beëindiging van mijn abonnement laten stopzetten. Ik zit dus weer volledig op het netwerk van Ziggo nu. Mocht de storing langer gaan duren dan de daadwerkelijke tijd dat ik online ben geweest zal het odido abbo per direct worden stopgezet. Ook storneer ik elke mogelijke afschrijving van Odido zolang de storing niet is verholpen. Nogmaals. Ik begrijp dat u afhankelijk bent van een externe netwerkbeheerder en neem u niks kwalijk. Dit is gewoon totaal niet wat ik van een overstap naar glasvezel had verwacht en vind het bijna zonde van alle moeite en tijd die ik erin gestoken heb. Ik zie wel wanneer het Pon lampje weer gaat branden. Of niet. 

Mvg A.buddingh

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Abuddingh, weet dat ik je reactie volkomen begrijp! Als ik het op een of andere manier zelf had kunnen oplossen, had ik dit zeker gedaan. Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk. Ik had het 't liefst ook echt anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reageer