Skip to main content

Sinds woensdag ontvang ik geen e-mail meer in de inbox van mijn webmail van t-mobilethuis.

Versturen lukt wel. Ik heb mijn inbox opgeschoond (van ruim 1900 naar ca 600 berichten) en nog steeds komt er niets binnen. Verzonden items heb ik ook leeggegooid.

Via het account van mijn partner komt de melding binnen dat de mailbox idd vol zit.

Wat kan ik nog meer doen?

 

Mvg Mirjam

Hallo @Mirjam van Heuvelen 

Heb je de prullenbak ook leeg gemaakt en eventueel de spam folder leeg gemaakt ?


Hoi @Mirjam van Heuvelen 

Naast wat @Hidden.nld  zegt, let er ook op dat er in je resterende mail misschien een grote attachement kan zitten.

Dus spam en trash legen. En daarna kijken of er nog niet iets groots zit in een van je andere folders.


@Hidden.nld en @Marty_J bedankt voor jullie reactie. Ik had spam en prullenbak geleegd idd. Inmiddels komen de mails weer binnen ;)

:thumbsup_tone3:


Reageer