Skip to main content

Enorm veel last van packetloss in een hoop games.

Toon eerste reactie

29 reacties

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 24 maart 2025

Beste ​@Tommie van Odido,

De monteur heeft er nu een t54 tussen geplaatst ipv de t56.

Helaas blijft het probleem zich nog voordoen

Nu valt mij op zodra ik de speed test bijvoorbeeld doe dat de latency enorm omhoog knalt zodra ik dicht bij de 400mbps kom.

Nu is het misschien een hele rare vraag en ik ben hier compleet niet in thuis maar zou het kunnen dat het iets is met de begrenzing zodra mijn snelheid over de 400mbps gaat dat alles van slag raakt?

Ik heb namelijk gelezen dat je vaak een QOS optie hebt op modems maar helaas niet op die van jullie dan had ik misschien de maximale bandbreedte kunnen aanpassen om dit uit te sluiten.

Bedankt voor je reactie.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 24 maart 2025

Nog even een test gedaan als ik ping naar 8.8.8.8 en ik doe tegelijker tijd een speedtest enorm ping spikes tijdens de download speedtest niets bij de upload speedtest.

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 956 reacties
  • 24 maart 2025
Smartyn schreef:

Nog even een test gedaan als ik ping naar 8.8.8.8 en ik doe tegelijker tijd een speedtest enorm ping spikes tijdens de download speedtest niets bij de upload speedtest.

Is dat niet gewoon normaal. Ik heb dit ook bij een speedtest (en bij mij tijdens de download krijg ik meerdere “timed out” en bij de upload hogere pings). Je trekt je hele internet connectie hier mee vol dus lijkt mij een hogere ping wel logisch.

Dan zul je een andere router neer moeten hangen met betere QoS (ik weet alleen niet of dat veel scheelt).

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 28 maart 2025

Ben inmiddels overgestapt naar DELTA.

Ivm dat de klantenservice (Niet allemaal) niet vriendelijk deed en doet alsof je wat aan het verzinnen bent.

Inmiddels nu ik bij DELTA zit is alles opgelost.

Dus met andere woorden zat het weldegelijk aan jullie kant ik hoop echt dat jullie in de toekomst voor mensen met dit soort problemen oplossingen gaan zoeken, Want schijnbaar was dat voor mij niet het geval, ik werd afgescheept met dat de lijnmetingen goed waren “Niks aan de hand”.

Ik kreeg ook te horen dat er geen monteurs meer zouden aangestuurd worden aangezien er niks aan de hand was volgens ODIDO.

Wel even mijn complimenten voor Robertson en Julia (Van de klantenservice) echt toppers moet je zuinig zijn.

Geen reclame vanuit mij voor ODIDO.

Zeer teleurgesteld.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen