Wij hebben sinds 24 oktober onze KPN wifi vervangen door T-Mobile, maar dit werkt enorm slecht.
De problemen begonnen al bij de installatie. De monteur had alleen de router geïnstalleerd, zonder deze te verbinden met glasvezel, maar wel gekoppeld aan de oude KPN-wifiversterkers… De T-Mobile versterker had hij niet eens uit de doos gehaald.
Wij hebben gebeld en met hulp de router en versterker “juist” aangesloten. Helaas deed dit weinig goeds, want sinds de installatie hebben wij een internetverbinding die continu wegvalt. Zelfs op de begane grond, waar de router geïnstalleerd is, valt de verbinding enorm vaak weg.
Wij hebben in de afgelopen drie weken al 5 keer gebeld. Tweemaal werd ons gezegd dat we een mail zouden ontvangen om een afspraak te maken met een monteur, echter hebben wij deze mail beide keren niet ontvangen. Nadat wij vandaag tot ongeveer 13:00 compleet zonder verbinding zaten, hebben wij nogmaals gebeld en kregen wij te horen dat de afspraak met een monteur was afgewezen door de technische dienst…
Wij wonen met vijf studenten in huis, die nu al drie weken leven met bagger slechte wifi. Wij hebben extra data moeten aanschaffen omdat we anders niet konden studeren. Ondertussen zijn wij er helemaal klaar mee, maar volgens het contract kunnen we T-Mobile pas na een jaar stopzetten.
Ik zou graag willen horen waarom wij niet geholpen worden nadat wij al vijf keer hebben gebeld, en wat jullie aan ons probleem gaan doen.