Sinds een aantal dagen hadden apparatuur als de wifi deurbel, playstation en de eneco toon geen verbinding meer. Inmiddels bijna alles opgelost, alleen met de toon lukt het niet. Mobiele hotspot pakt de toon ook niet op. Als ik verbinding maak met mijn eigen wifi netwerk van t-mobile dan zegt toon wel verbonden te zijn maar blijft een uitroepteken staan. Heeft geen Verbinding met de service center en blijf foutcode D03 houden. Iemand opties om dit op te lossen?
Welke modem/router heb je en wat geeft de klantenservice van Eneco aan?
Ik lees dat er wel een verbinding is met internet maar niet met de Service Center met deze foutmelding? En is er iets gewijzigd want eerder werkte het wel?
Tja, wel makkelijk van Eneco.. jouw toon werkt niet via de t-mobile router maar ook niet via een mobiele hotspot/wifi.
Dan zou je toch kunnen stellen dat het niet aan de verbinding ligt. Eerder de Toon hardware of je account bij Eneco.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.