Hallo @michelzohlandt
Je bedoelt het LOS lampje? Heb je ook gekeken in je My T-Mobile account onder storingen of er een storing bekend is op jouw adres. De Huawei ONT voor even van het stroom halen kan misschien ook helpen.
Beste Waggas,
Klopt bedoel LOS lampje, en heb alle stappen al geprobeerd, snap gewoon niet dat het zo vaak fout kan gaan.
Vorige keer was het iets in een patch kast??
5 dagen geen internet, in een huis van vijf waar alles op internet draait.
Hoe lang gaat het dit keer duren, onbegrijpelijk dat er in het weekend niet gebeurt, is niet meer van deze tijd.
Hi @michelzohlandt, ik wilde graag op onderzoek uit maar zie dat er inmiddels een onderzoek is gestart bij de technische dienst. Dit kan een aantal werkdagen duren om de daadwerkelijke oorzaak te ontdekken, maar weet dat je zo snel mogelijk van ons hoort zodra er meer bekend is. Dank voor je geduld tot zover!
Beste @Cheyenne snap niet dat het allemaal zo lang moet duren, en ook niet voor de eerste keer. Hoe kan dat nou.
En internet via de telefoon via voucher is leuk maar niet toereikend!