En alweer geen internet.......

  • 28 August 2020
  • 5 reacties
  • 136 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Het is toch niet te geloven. Ik moet zo ongeveer elke maand een keer het modem van de stroom halen omdat het internet steeds wegvalt. Bij de vorige provider draaide het internet altijd probleemloos, maar hier bij T-Mobile is het blijkbaar onmogelijk om een stabiel signaal te leveren. Waneer gaan jullie hier iets aan doen, of op zijn minst ons klanten compenseren voor het ongemak?


5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @denvon 

Maak je gebruikt van Glasvezel of DSL? Weet je toevallig welke lampje er branden op modem als het internet wegvalt? 

Glasvezel, en mijn modem staat soort van ingebouwd achter een webbing. Maar de laatste keer dat ik de klantenservice aan de lijn had moest ik kijken of het “internetlampje” uit was (ik dacht 2e van links). Dat was toen het TV kastje het niet deed.

We hebben echt heel veel last van wegvallende services

Reputatie 7
Badge +15

Herkenbaar maar hier was het om de 2 weken en nu niet meer gelukkig. Helpt het om de internetkabel tussen mediaconverter en modem te vervangen?

En hoe vaak is dit al voorgekomen? Soms gebeurt het na een aantal keer niet meer.

We zitten sinds april bij T-Mobile en het is constant wat. Gemiddeld elke 3 a 4 weken het modem resetten, dan tussendoor nog wegvallende TV en wifi die enorm weinig bereik heeft.

Ik heb de moed al opgegeven en al een mail gestuurd dat we na het eerste jaar weer snel teruggaan naar de oude provider. 

T-Mobile is behoorlijk goedkoper dan KPN, maar al het geld in de wereld is deze ellende niet waard

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @denvon, welkom op de Community! Niet fijn om te lezen dat je last hebt van een wegvallende verbinding. Ik schiet je graag te hulp! De tip van Waqqas kan zeker helpen, heb je hier naar kunnen kijken? Ook het herstarten van de mediaconverter kan zomaar de oplossing zijn. Mochten de problemen na deze acties toch aanhouden, dan wil ik op onderzoek uit. Zou je in de gaten kunnen houden of ook je bekabelde internet verbinding wegvalt, wanneer je hier last van hebt? Of geldt het enkel voor het draadloze WiFi signaal en de TV? Ik ben erg geholpen als je drie momentopnames kunt noteren (datum en tijd), en mij kunt vertellen hoe je de onderbreking precies hebt opgemerkt. Als je deze informatie via een privébericht naar mij kan sturen, ga ik zo snel mogelijk aan de slag. We geven niet op!

Reageer