Het is toch niet te geloven. Ik moet zo ongeveer elke maand een keer het modem van de stroom halen omdat het internet steeds wegvalt. Bij de vorige provider draaide het internet altijd probleemloos, maar hier bij T-Mobile is het blijkbaar onmogelijk om een stabiel signaal te leveren. Waneer gaan jullie hier iets aan doen, of op zijn minst ons klanten compenseren voor het ongemak?
Hi
Maak je gebruikt van Glasvezel of DSL? Weet je toevallig welke lampje er branden op modem als het internet wegvalt?
Glasvezel, en mijn modem staat soort van ingebouwd achter een webbing. Maar de laatste keer dat ik de klantenservice aan de lijn had moest ik kijken of het “internetlampje” uit was (ik dacht 2e van links). Dat was toen het TV kastje het niet deed.
We hebben echt heel veel last van wegvallende services
Herkenbaar maar hier was het om de 2 weken en nu niet meer gelukkig. Helpt het om de internetkabel tussen mediaconverter en modem te vervangen?
En hoe vaak is dit al voorgekomen? Soms gebeurt het na een aantal keer niet meer.
We zitten sinds april bij T-Mobile en het is constant wat. Gemiddeld elke 3 a 4 weken het modem resetten, dan tussendoor nog wegvallende TV en wifi die enorm weinig bereik heeft.
Ik heb de moed al opgegeven en al een mail gestuurd dat we na het eerste jaar weer snel teruggaan naar de oude provider.
T-Mobile is behoorlijk goedkoper dan KPN, maar al het geld in de wereld is deze ellende niet waard
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.