Overweeg een overstap van Tele2 naar T-Mobile en hoop dat door de samenwerking tussen deze 2 providers je de mogelijkheid hebt om je emailadres van Tele2 over te nemen naar T-Mobile.
Goedemorgen/middag
Wat fijn dat je overweegt om over te stappen.
Je kan het Tele2 mailadres niet behouden, Ik snap je vraag wel omdat TM Tele2 heeft overgenomen maar helaas is dat niet mogelijk.
Volgens mij kan dat bijna nergens omdat je dan gratis gebruik zou blijven maken van de mailserver van je ex-provider
Ik gebruik daarom tegenwoordig maar een gratis mailadres zoals Hotmail en Gmail, wissel je dan van provider heb je geen probleem met je mails.
Weet je zo voldoende?
Fijn weekend.
ik ben sinds kort overgestapt van tele2 naar t-mobile tot eergisteren kon ik mijn tele2 email ontvangen maar sinds gisteren lukt dat niet meer ik kan het via de webmail op mijn werk nog wel bekijken
thuis lukt dit niet meer via het vaste en wifi netwerk van t-mobile via mijn telefoon op 4g lukt het ook
weet iemand hoe dit kan
Goedemiddag
Ik heb vanmorgen toevallig ook al twee keer precies deze melding voorbij zien komen. Er lijkt wat mis te gaan met het kunnen bereiken van de Tele2 server.
Heb je dit op alle apparaten waarmee je jouw mail wilt benaderen?
Kun je de PC/laptop eens in veilige modus opstarten?
Windows
Adviseer klant om het volgende te doen:
1. Druk op Windows-key en tegelijk op R
►Screenshot
2. De ‘uitvoeren’ functie wordt gestart
3. Geef de opdracht ‘msconfig’ en druk op OK
►Screenshot
4. Druk op ‘Computer opstarten’ en selecteer de optie ‘Opstarten in veilige modus’ en selecteer ‘Netwerk’
►Screenshot
Vergeet niet de Veilige modus optie uit te zetten als de troubleshoot voorbij is. Zelfde stappen als hierboven alleen dan Veilige modus uitvinken.
MAC
Adviseer de klant om het volgende te doen:
- Druk op de aan/uit-knop.
- Zodra je het opstartgeluid hoort, hou je de shift-toets ingedrukt. Je moet de shift-toets zo snel mogelijk na, en niet voor, het horen van het opstartgeluid ingedrukt houden.
- Houd de Shift-toets ingedrukt wanneer je het grijze Apple-pictogram en de voortgangsindicator (draaiend tandwieltje) ziet.
Hallo Jason
ik heb alles geprobeerd als ik via het netwerk van t-moblie bij tele2 probeer in te loggen lukt het niet ook niet via het wifi van t-mobile heb het ook getest met mijn laptop en smartphone lukt het niet.
als ik het via mijn telefoon op 4g en op mijn werk via de pc lukt het wel.
Hi
hallo Brian
ik kan sinds enkele dagen mijn mail weer ontvangen bedankt voor de service
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.