Het is de normaalste zaak van de wereld om Outlook te gebruiken om mail te versturen als je een eigen domein hebt.
Kijk je dan bij de instellingen die T mobile geeft dan werkt de uitgaande mail niet. Dus dan maar de helpdesk bellen.
Wat krijg ik daar voor antwoord? Heeft u de instellingen ontvangen voor outlook? Ze luisteren niet eens. Als ik dan herhaal dat die niet werken krijg ik als antwoord:
"wij kunnen u niet helpen omdat u een eigen domein hebt en niet een emailprogramma van T mobile gebruikt".
Sorry hoor, maar dit gaat er bij mij niet in. En als ik dan later een sms krijg om mijn gesprek met de helpdesk te beoordelen werkt de link niet in dit bericht.
T mobile, jullie zijn een waardeloze en incapabele benden.
Bladzijde 1 / 1
Hallo AWaning,
Het antwoord van T-Mobile is correct. zij zijn niet verantwoordelijk voor jou eigen domein.
Tevens is het niet de bedoeling om meerdere topics omtrent dit probleem aan te maken. ik help je graag verder in dit topic.
Het antwoord van T-Mobile is correct. zij zijn niet verantwoordelijk voor jou eigen domein.
Tevens is het niet de bedoeling om meerdere topics omtrent dit probleem aan te maken. ik help je graag verder in dit topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.