Skip to main content

goedemorgen

ik probeer te reageren op een mail maar krijg steeds foutmelding gisteren kon ik wel reageren en nu niet meer 

ik zal hieronder neer zetten wat voor melding(ik ken geen engels)

ik heb de ip adres weggelaten 

This is the mail system at host smtp03.glasoperator.nl.

 

I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.

 

For further assistance, please send mail to postmaster.

 

If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.

 

                   The mail system

 

 said: 550 Email blocked by

    bl.spamcop.net (in reply to RCPT TO command

Geen enkel probleem @ABC12345, het was een flauwe grap van mijn kant, sorry! 😊 

Als ik het goed begrijp, ontvang je meerdere mails tegelijkertijd van dezelfde afzender, maar vertrouw je de afzender niet, klopt dat? Graag speel ik dit door naar onze techneuten zodat het bekeken kan worden. Ik zie dat je al contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice. Heb je nog kunnen bespreken wat de oplossing daar was?


Hallo Jason, ja klopt meerdere e-mails tegelijkertijd van dezelfde afzender oftewel precies dezelfde email. Met andere worden, van een gewone email onnodig meerdere keer in plaats van één  (1) email. Dit heeft niets te maken met afzender of vertrouwen. De e-mails kloppen, en zijn niet ongewenst. Maar herhaling wel. Graag een techneut of specialist op dit gebied raadplegen.


@ABC12345 Bedankt voor je terugkoppeling! Extra e-mails in de inbox is natuurlijk nooit prettig, ik weet niet precies hoe het ontstaat, maar ik zal het zeker doorsturen naar de techneuten. Omdat je eerder aangaf dat er mogelijk sprake was van tussenkomt van derden, maakt ik me zorgen en wilde ik zeker weten dat het niet aan de afzender lag.

Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat de maximale verwerkingstijd bij onze technische dienst momenteel vier tot zes dagen bedraagt. Dit betekent dat er een paar dagen overheen kan gaan voordat je een antwoord krijgt.


Hallo Jason, Dankjewel! Inderdaad, het is altijd belangrijk om te zoeken en te weten waarom? 

Graag aan techneuten aangeven dat vanaf gisteren tot nu toe heb ik GEEN herhaling van e-mails. In eens alles is weer normal. 

Nogmaals dank voor je inzet.


Hi @ABC12345, wat ontzettend fijn om te lezen dat het probleem is verholpen! Ik heb het meteen laten weten achter de schermen, zodat er geen onderzoek meer hoeft plaats te vinden. Het mooie compliment heb ik aan Jason doorgegeven en namens Jason: heel graag gedaan! Mocht je nog eens vragen hebben, weet dan dat je hier altijd aan de bel mag trekken. Voor nu wil ik je een hele mooie avond toewensen! 😁


Reageer