Beantwoord
Ellendig traag internet met T-Mobile Thuis
Ik zit hier al een paar dagen met zeer traag internet thuis 0,12Mbps down en 0,08Mbps up....
Het ligt niet aan wifi want die is verder in orde.
Wat is er precies aan de hand en wat kan ik eraan doen om het gewenste 100Mbps weer te krijgen?
Moderator edit: Voor tips om jouw wifi te verbeteren, check ons Wifitopic. Voor tips om jouw bekabelde internetverbinding te verbeteren, check ons internettopic
Het ligt niet aan wifi want die is verder in orde.
Wat is er precies aan de hand en wat kan ik eraan doen om het gewenste 100Mbps weer te krijgen?
Moderator edit: Voor tips om jouw wifi te verbeteren, check ons Wifitopic. Voor tips om jouw bekabelde internetverbinding te verbeteren, check ons internettopic
Beste antwoord door Sander
Hey DensitivE, die snelheid mag natuurlijk niet. Je bent verbonden met LAN1 of LAN2? Je bent direct bekabeld, er zit niets tussen? Kun je voor de zekerheid testen met een andere kabel? Kun je een fabrieksreset uitvoeren? Blijft de snelheid nog steeds zo traag? Stuur mij dan een privébericht met je postcode, huisnummer en geboortedatum. Dan ga ik op zoek voor je!
@Pilovali, bedankt voor de tips! 🆒
Bekijk origineel@Pilovali, bedankt voor de tips! 🆒
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.