Elke minuut ping spikes tot 600ms

  • 19 January 2024
  • 30 reacties
  • 1067 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goed nieuws op de valreep van de dag! We hebben zojuist een update met verbeteringen uitgerold voor iedereen met een T56 modem. Het enige wat je hoeft te doen om ervan te profiteren, is je modem opnieuw opstarten. Na deze update zouden spikes niet meer moeten voorkomen en zou alles soepeler moeten werken 🙂. We zijn enorm benieuwd naar jullie ervaringen gedurende het weekend!

Reputatie 2

Goed nieuws op de valreep van de dag! We hebben zojuist een update met verbeteringen uitgerold voor iedereen met een T56 modem. Het enige wat je hoeft te doen om ervan te profiteren, is je modem opnieuw opstarten. Na deze update zouden spikes niet meer moeten voorkomen en zou alles soepeler moeten werken 🙂. We zijn enorm benieuwd naar jullie ervaringen gedurende het weekend!

Jullie zijn helden, dacht dat dit nooit opgelost zou worden. Mag ik vragen wat de issue was? Ik ben altijd benieuwd naar dit soort zaken omdat ik zelf in de IT zit.

Reputatie 2

Goed nieuws op de valreep van de dag! We hebben zojuist een update met verbeteringen uitgerold voor iedereen met een T56 modem. Het enige wat je hoeft te doen om ervan te profiteren, is je modem opnieuw opstarten. Na deze update zouden spikes niet meer moeten voorkomen en zou alles soepeler moeten werken 🙂. We zijn enorm benieuwd naar jullie ervaringen gedurende het weekend!

Ik ga morgen even kijken, heb nu mijn oude router nog staan aangezien ik straks ga gamen. En nu nog zekerheid heb dat alles “werkt”. Ik geef morgen een update! Hoe zit dat trouwens met mensen die zich niet hier hebben vemeld? Gewoon router opnieuw opstarten en dan voila? Een vriend van mij zit namelijk niet op het forum maar heeft hier ook last van

Reputatie 1

Ik heb de “fix” geprobeerd maar zie ditzelfde probleem nog steeds terugkomen.

Aangezien ik dit gebrek binnen de bedenktijd heb gemeld en verder heb afgewacht over een fix (we zijn nu 1 maand verder), zou ik mijn contract op basis hiervan willen herroepen. Ik heb er geen vertrouwen in dat dit probleem binnen afzienbare tijd goed wordt opgelost.

@Sven-Odido Is dit probleem nog steeds niet verholpen. Jullie blijven maar focussen op die Zyxel T56 wat duidelijk de bron van het probleem is. Zie ook 

Ikzelf was het ook zat en heb zelf een betere modem gekocht (en tot heden nog steeds geen tegemoetkoming gekregen in welke vorm dan ook door Odido) maar vind het schandalig dat er dus meerdere forum threats zijn terwijl de oplossing gewoon niet werkt. Ga mensen eens compenseren. Of moeten de mensen die in deze chats zijn zich verenigen en naar de rechter stappen??

Waar zijn jullie mee bezig Odido!!!!

Reageer