Beantwoord
Eigen router (Almond+) gebruiken achter Huawei modem van T-Mobile?
Ik wil overstappen van Ziggo naar T-mobile. De keuze is T-Mobile Thuis (via de telefoonkabel).
Ik gebruik al enige tijd naar volle tevredenheid mijn Almond+ router.
Na de overstap wil ik graag deze router blijven gebruiken.
Kan ik de Almond+ gewoon aansluiten op de Huawei en dan gebruiken of moet ik allemaal (ingewikkelde) settings veranderen?
Voor de duidelijkheid ik wil geen poorten openzetten of forwarden oid, alleen mijn vertrouwde router aansluiten en daarop inloggen ipv op de Huawei (wifi).
Wie kan hier aub wat informatie over geven?
Ik gebruik al enige tijd naar volle tevredenheid mijn Almond+ router.
Na de overstap wil ik graag deze router blijven gebruiken.
Kan ik de Almond+ gewoon aansluiten op de Huawei en dan gebruiken of moet ik allemaal (ingewikkelde) settings veranderen?
Voor de duidelijkheid ik wil geen poorten openzetten of forwarden oid, alleen mijn vertrouwde router aansluiten en daarop inloggen ipv op de Huawei (wifi).
Wie kan hier aub wat informatie over geven?
Beste antwoord door Pilovali
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,
Als je geen poorten wilt openzetten of allemaal geavanceerde dingen wilt doen, is het gewoon een kwestie van Ziggo modem vervangen door T-Mobile's modem en klaar is kees. Je steekt de WAN kabel van de Almond+ in LAN 1 of 2 van de T-Mobile modem.
Beantwoord dit je vraag?
Groet,
Bekijk origineelAls je geen poorten wilt openzetten of allemaal geavanceerde dingen wilt doen, is het gewoon een kwestie van Ziggo modem vervangen door T-Mobile's modem en klaar is kees. Je steekt de WAN kabel van de Almond+ in LAN 1 of 2 van de T-Mobile modem.
Beantwoord dit je vraag?
Groet,
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.