De reclame is mooi. "Wij zijn Odido en doen het anders. Vreemd dat het nog niet zo is, maar wij doen het wel.”
Helaas, reclame is de mensen een worst voor houden en dat doet Odido ook. Klantenservice onbereikbaar, geen feedback en oplossingsscripts waar je niet veel wijzer van wordt. Je zegt Internet & Wifi » Wifi doet het? Dan werkt alles. Izzy? Die stel je een vraag en loopt vast.
T-Mobile was naar zegge va velen een goed bedrijf. Tele2 heb ik vaker problemen mee gehad en dat gebeurt nu weer.
Na het killen van Tweak, door Odido, waarbij ik eenn mooie synchrone 1Gb verbinding had kan ik alleen maar stellen dat Odido dit niet kan leveren. Dat de 2Gb na het modem niet lukt, oké, moet ik mijn systeem maar aanpassen. Maar amper 90Mb upload en regelmatig slechts 200Mb download nadat ze op 9 januari de zaak hebben overgezet is toch wel heel erg weinig.
Bij de installatie had de monteur al gemerkt dat het niet goed was, er zit ruis op de lijn, maar nu een maand later is het nog bagger.
Odido?? Als het niet rap verbetert is het (wellicht vroeg) tijdig vaarwel en tot nooit meer ziens.
Eveline.
Moderator edit: het is niet toegestaan om Odido of een variant daarvan in jouw gebruikersnaam te hebben staan. Ik pas je gebruikersnaam daarom aan.