Skip to main content

Eerst killen ze je provider (Tweak) en dan is de service R**.

  • 6 February 2024
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

De reclame is mooi. "Wij zijn Odido en doen het anders. Vreemd dat het nog niet zo is, maar wij doen het wel.”

Helaas, reclame is de mensen een worst voor houden en dat doet Odido ook. Klantenservice onbereikbaar, geen feedback en oplossingsscripts waar je niet veel wijzer van wordt. Je zegt Internet & Wifi » Wifi doet het? Dan werkt alles. Izzy? Die stel je een vraag en loopt vast.

T-Mobile was naar zegge va velen een goed bedrijf. Tele2 heb ik vaker problemen mee gehad en dat gebeurt nu weer.

Na het killen van Tweak, door Odido, waarbij ik eenn mooie synchrone 1Gb verbinding had kan ik alleen maar stellen dat Odido dit niet kan leveren. Dat de 2Gb na het modem niet lukt, oké, moet ik mijn systeem maar aanpassen. Maar amper 90Mb upload en regelmatig  slechts 200Mb download nadat ze op 9 januari de zaak hebben overgezet is toch wel heel erg weinig.

Bij de installatie had de monteur al gemerkt dat het niet goed was, er zit ruis op de lijn, maar nu een maand later is het nog bagger.

Odido?? Als het niet rap verbetert is het (wellicht vroeg) tijdig vaarwel en tot nooit meer ziens.

Eveline.

Moderator edit: het is niet toegestaan om Odido of een variant daarvan in jouw gebruikersnaam te hebben staan. Ik pas je gebruikersnaam daarom aan.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Evelinefrgm24, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over begonnen bent. Ik help je hier heel graag mee. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we meer informatie nodig. Deze informatie is nodig om een onderzoek te starten voor het achterhalen van eventuele problemen met de internetverbinding.

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

@Tommie van Odido en de rest:

Het heeft even geduurd voordat ik kon antwoorden. 
De snelheid is inderdaad correct nu. Er zat een storing in de instellingen, deze is gewijzigd maar niet doorgegeven. Toen liep het nog niet helemaal goed. Dit is gelukkig, na een mislukte switch (eigen GPX-PON kan niet ivm licentie problemen bij jullie) naar een eigen glasvezel rechtstreeks op de Frtiz!box, volledig goed gekomen.

Daarnaast heb ik even gewacht tot alle facturen duidelijk en logisch in elkaar zaten. het heeft voor mij als administrateur wel wat hoofdbrekens gekost. Maar ook dat klopt nu.

Wat ik wel wil adviseren….

Zorg dat mensen hun ticket kunnen inzien en daarop kunnen reageren. Bij de meeste bedrijven is een gelaagde ticket (1 laag Odido klant en 1 laag  Odido intern) mogelijk. Scheelt veel gebel en kwade/gefrustreerde klanten.

Groeten van een redelijk tevreden klant,

Eveline.

Reageer