Skip to main content

Hallo,

ik ben al heel lang klant bij t-mobile thuis met een glasvezel lijn van 100mb, 2/3 weken geleden hebben we deze laten upgraden naar een 1gb lijn omdat deze nu beschikbaar zijn, een week na installatie viel deze lijn uit en we hebben sinds 15 okt al geen internet meer. niet heel handig met 2 thuiswerkers en kinderen in examen klassen, maar goed dat kan gebeuren zou je zeggen.

 

wat niet kan is de lijst van verschillende verhalen opgehangen elke keer als antwoord van de Servicedesk krijgt. eerst een algemene storing (nergens wat van terug te vinden) dan een beschadigde lijn in mijn huis, dan zou je verwachten aah er komt een monteur, maar die komt niet. want 2 dagen later is het verhaal dat ons internet in de war is met het internet van een andere klant,….. ??? sorry ???? 

 

met de vraag hoe lang het gaat duren krijg je als antwoord dat het afhangt van die ander klant, hij neemt zijn telefoon niet op….oh dus dat kan nog wel een maand of langer duren vraag ik. Ja, is het antwoord daarop. wauw!

 

keurig hoor dat ik niet voor internet hoef te betalen als het niet werk, maar zonder internet heb ik ook geen tv en vaste telefoon lijn, haal deze ook meteen even van de nota af dan! 

 

Ik draai al wat jaartjes mee ook in de technische IT service verlening. normaal kom je als it afdeling of organisatie met andere oplossingen als het lang duurt, terug naar de oude aansluiting (het modem ligt nog hier thuis hoor), 

de onbeschoftheid en ongeïnteresseerde houding van tmobile hierin, alsof het normaal is dat in deze tijd internet het waarschijnlijk een maand niet gaat doen…. 

ik ga geen 4 weken wachten, andere providers kunnen hier binnen 2 weken zijn. ik laat er wel een andere lijn naast leggen en zeg tmobile zelf wel op om de maand opzeg termijn te ontlopen.

 

het verbaasd me gewoon en ik hoop dat iemand bij tmobile deze zaken op gaat pakken en verbeteren. vervanging van management misschien ?

 

bedankt voor de jaren van goed internet, maar als ik jullie nodig heb zijn jullie er niet, tmobile duidelijk gebroken en stuk.

 

 

P.S.: een 24/7 business als een internet provider waar de technische dienst niet werkt in het weekend ?? serieus ??

Hallo @gerardweert 

Meet je de snelheid bekabeld rechtstreeks op het modem met minimaal een CAT5E kabel en via de Ookla speedtest app?

Doe eens een meting in veilige modus of op een andere laptop bijvoorbeeld.


Ik baal er oprecht van dat deze verbindingen niet soepel willen verlopen. Er wordt echt hard gewerkt om hier een structurele oplossing voor te vinden!

@gerardweert, ik wil graag meekijken in je abonnement over het ongewild opzeggen van de TV Box en om de internetsnelheid te checken, maar het e-mailadres dat je in je profiel gebruikt komt niet overeen met het e-mailadres dat aan je abonnement staat gekoppeld. Wil je mij een privébericht sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Je kunt me een privébericht sturen door te klikken op mijn naam en mij daarna een bericht te sturen.


Hij doet het al weer, rond 5 uur hop lijntje weer terug 🙂 nog 13 keer te gaan of zo ?

Hoi @Vincent1975,

 

Goed dat je het aankaart en bedankt voor de update(s)! Ik zag dat de overstap op zichzelf goed was gegaan (naar GPON), maar dat er hierna periodes zaten waarop je lang offline was. Het offline geraken is een issue dat we hier bespreken:

In de meeste gevallen konden we het probleem ook vrij snel weer verhelpen, ik begrijp niet zo goed dat het bij jou zo lang geduurd heeft. Excuus daarvoor. Gelukkig hebben we hier nu een andere werkwijze voor gevonden die ervoor zorgt dat dit sowieso niet meer voorkomt. 

 

Mocht ik nog iets kunnen betekenen of als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 


Hallo,

ik ben al heel lang klant bij t-mobile thuis met een glasvezel lijn van 100mb, 2/3 weken geleden hebben we deze laten upgraden naar een 1gb lijn omdat deze nu beschikbaar zijn, een week na installatie viel deze lijn uit en we hebben sinds 15 okt al geen internet meer. niet heel handig met 2 thuiswerkers en kinderen in examen klassen, maar goed dat kan gebeuren zou je zeggen.

 

wat niet kan is de lijst van verschillende verhalen opgehangen elke keer als antwoord van de Servicedesk krijgt. eerst een algemene storing (nergens wat van terug te vinden) dan een beschadigde lijn in mijn huis, dan zou je verwachten aah er komt een monteur, maar die komt niet. want 2 dagen later is het verhaal dat ons internet in de war is met het internet van een andere klant,….. ??? sorry ???? 

 

met de vraag hoe lang het gaat duren krijg je als antwoord dat het afhangt van die ander klant, hij neemt zijn telefoon niet op….oh dus dat kan nog wel een maand of langer duren vraag ik. Ja, is het antwoord daarop. wauw!

 

keurig hoor dat ik niet voor internet hoef te betalen als het niet werk, maar zonder internet heb ik ook geen tv en vaste telefoon lijn, haal deze ook meteen even van de nota af dan! 

 

Ik draai al wat jaartjes mee ook in de technische IT service verlening. normaal kom je als it afdeling of organisatie met andere oplossingen als het lang duurt, terug naar de oude aansluiting (het modem ligt nog hier thuis hoor), 

de onbeschoftheid en ongeïnteresseerde houding van tmobile hierin, alsof het normaal is dat in deze tijd internet het waarschijnlijk een maand niet gaat doen…. 

ik ga geen 4 weken wachten, andere providers kunnen hier binnen 2 weken zijn. ik laat er wel een andere lijn naast leggen en zeg tmobile zelf wel op om de maand opzeg termijn te ontlopen.

 

het verbaasd me gewoon en ik hoop dat iemand bij tmobile deze zaken op gaat pakken en verbeteren. vervanging van management misschien ?

 

bedankt voor de jaren van goed internet, maar als ik jullie nodig heb zijn jullie er niet, tmobile duidelijk gebroken en stuk.

 

 

P.S.: een 24/7 business als een internet provider waar de technische dienst niet werkt in het weekend ?? serieus ??

Dag Vincent,

 

De mensen aan de telefoon willen je graag helpen. Echter is het de ICT afdeling die de toestroom van problemen niet aankan. Wat jij ervaar is nog erger dan wat ik de afgelopen maanden had.

Enige oplossing voor je. Overstappen naar KPN. Nooit gezeur het werkt altijd. Enige is dat het 57 euro kost per maand. Na 3 maanden was ik het spug zat om elke keer 1 to 2 dagen geen internet meer te hebben.

De laatste storingsmelding vertelde ze me dat het 5 dagen zou duren. Ik begon er gewoon beetje om te lachen. Maar oh wat is dit super slecht. 

 

Sorry T-mobile maar jullie slaan echt een plank mis. 

 

 


Ik baal er oprecht van dat deze verbindingen niet soepel willen verlopen. Er wordt echt hard gewerkt om hier een structurele oplossing voor te vinden!

@gerardweert, ik wil graag meekijken in je abonnement over het ongewild opzeggen van de TV Box en om de internetsnelheid te checken, maar het e-mailadres dat je in je profiel gebruikt komt niet overeen met het e-mailadres dat aan je abonnement staat gekoppeld. Wil je mij een privébericht sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Je kunt me een privébericht sturen door te klikken op mijn naam en mij daarna een bericht te sturen.

Ik heb opgezegd en 25 nov komt er een monteur van KPN om de zaak om te gooien.

Wat een amateuristische bende is het daar. Die 2 weken zing ik ook nog wel uit.


Ik heb precies het zelfde probleem, maar dan 4 dagen na de overstap.

 

Zie het volgende topic:  Topic