@Wroovers Ik begrijp goed dat je graag wil weten waar je aan toe bent. Ik ben meteen het systeem ingedoken om te kijken of er al een update is.
Ik zie dat onze technische dienst gister nogmaals navraag heeft gedaan bij de netwerkbeheerder. Echter zie ik nog geen reactie terug. Ik zal dit ticket opslaan in mijn opslaan in mijn persoonlijke agenda en mocht er donderdag nog niet meer bekend zijn, ga ik er meteen opnieuw voor je achteraan.
Misschien val ik in de herhaling maar kaan je al gebruik van een Unlimited voucher code en heb je nog genoeg vouchers? Anders stuur ik je er graag 1 toe!
Ik betaal al voor unlimited internet voucher scheeld me alleen die ene gb bij te drukken.
Ik kan ook niet thuis werken met een voucher ivm prive gevoelige info.
Maar vind apart dat ik al 2 weken vraag om een update en krijg die gewoon niet!
Ik maak belachelijk veel onkoste zo zonder internet maar een rekening sturen kunnen ze wel!
Dit duurt te lang!!!
En ja krijg wederom het zelfde antwoord en dat zal donderdag niet anders zijn.
@Wroovers Ik wil je heel graag een update geven, maar ik wil ook geen valse informatie doorgeven. Op dit moment weet ik echt niet meer dan dat onze technische dienst wacht op de netwerkbeheerder.
Ik wil natuurlijk wel iets voor je kunnen doen! Ik heb daarom meteen een verzoek ingediend voor een 4G router. Ik kan niet beloven dat dit wordt goedgekeurd, omdat dit uitzonderlijk gebeurd. Echter heb ik natuurlijk ontzettend mijn best gedaan om het toch voor elkaar te krijgen. Zodra ik een reactie terug heb, laat ik het je meteen weten!
Bedankt voor de update zit nogsteeds zonder.
Dit is nou odido.
@Wroovers Sorry voor mijn verlate reactie!
Ik heb inmiddels een update vanuit de netwerkbeheerder. Zij hebben aan onze technische dienst doorgegeven dat de aannemer dit spoedig zal oppakken. Wanneer precies kan ik zelf niet inzien.
Ik heb nog geen antwoord op het verzoek voor een 4G router, dus hier ben ik gelijk opnieuw achteraan gegaan. Wanneer ik meer weet, laat ik het gelijk weten in dit topic!
Hoeft allemaal niet meer.
Service is slecht
Geen internet.
Geen tv
Word niet geholpen.
Ik ga op zeggen+
Krijg toch een aanvraag van 4g router kan daar niet veel mee kwa werk.
Maar ja ik zeg de boel gewoon op want ik zit al een maand zonder en niemand kan antwoord geven.
Is nou zo moeilijk voor inplannen en een antwoord geven??
@Wroovers Ik had graag gelezen dat het 4G modem een tijdelijke oplossing kon bieden. Als je wil dat ik dit verzoek in trek, kan ik dit natuurlijk doen.
Als ik zelf de verbinding voor je had kunnen herstellen, had ik dit natuurlijk meteen gedaan. Echter ben ik echt afhankelijk van de updates vanuit de technische dienst en zij wachten nu op de netwerkbeheerder om dit op te lossen. Ik hoop met heel mijn hart dat dit spoedig zal zijn, maar ik begrijp goed dat je er onderhand klaar mee bent.
Ik vind het jammer dat je ons wil verlaten, maar ik help je graag met het regelen van de opzeggen als je dit wil. Laat je het mij weten? Ik sta klaar om verder te helpen!
Ik heb zelf contact gehad met odf, wel belachelijk dat ik daar achteraan moet gaan en niet jullie.
Ze zijn wanwezig in beverwijk maar hebben geen goedkeuring van artemis om reparatie uit te voeren.
Indertussen is mijn vakantiegeld weg naar oppas.
Bedankt odido!!
Nou ten eerste vind ik dat er binnen Odido onwijs veel storing zit in de communicatie onderling en naar de klant (zo gezegt ik). Na meerdere telefoontjes op ze minst 25 kan ik nogsteeds niet te horen krijgen wat de stand van zaken is en wanneer het word opgelost. Wat ik ook niet aantrekkelijk vind is dat ik klant ben bij Odido maar dat ik zelf ODF maar moet bellen over de stand van zaken, ik ben klant bij Odido en niet bij ODF. Maarja word er naar verwezen dus ga ik maar bellen, na 9 telefoontjes verder met ODF nogsteeds geen uitsluitsel van wanneer dit gerepareerd gaat worden. Zijn er mensen op locatie "heb ik me laten vertellen" is er geen goedekeuring op reparatie vanuit Artemis ( geen idee wat dit is ). Onder tussen zit ik nu al vamaf 8 Mei net zoals mijn buren zonder internet. In deze tijd zonder internet is bijna niet te doen, veel problemen met werk kan niet thuis werken waardoor ik gedwongen naar werk moet en oppas moet regelen voor mijn kinderen. We zijn een maand verder maar heb het gevoel dat ik niet word geholpen, en dat ik afgewinpelt word met " ik bel je terug". Dat verhaal heb ik ook al 9 keer gehoord word alleen niet terug gebeld, ja door 1 dame van ODF niet eens van Odido. Zelf in de communitie gaan ze er op donderdag achteraan maar hoor je niks ja als je begint te klagen.
Ik weet niet wat jullie willen doen maar als je de klanten niet aan kunt stop dan met mensen binnen te halen met reclame.
Ik moest dit kwijt want dit internet verhaal heeft mij een hoop problemen veroorzaakt. Ik wou jullie daar via deze weg voor bedanken.
BEDANKT ODIDO VOOR DE SERVICE DIE JULLIE NIET KUNNEN LEVEREN MAAR WEL EEN FACTUUR VOOR KUNNEN STUREN!
Hoi @Wroovers, ik begrijp je reactie volledig! Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. Wij hebben echt alles gedaan wat in onze macht ligt om het te versnellen, en dit is nu de uitkomst. Ik snap natuurlijk dat je het liever gisteren dan vandaag opgelost zou hebben, maar dit is simpelweg geen optie. Weet dat we jouw voorbeeld meteen intern meenemen, want dit is niet hoe we het voor ons zien. De netwerkbeheerder zal het zo snel mogelijk oplossen en op 6 juni 2024 heeft de technische dienst dit nogmaals verzocht. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooie dag! Groetjes, Ishana
11 juni nogsteeds niks gehoord of gerepareerd.
Bedankt!
Hoi @Wroovers, sorry voor de gebrek aan actie vanuit de netwerkbeheerder, wij hekelen ons hier ook heel erg aan. Het lastige is dat ik niks anders kan doen dan weer dringend en met klem een oplossingsverzoek in te laten dienen bij Open Dutch Fiber. Ik ga hier meteen voor je mee aan de slag en ik hoop dat ze alsnog snel reageren.
Ik ga voor je duimen dat er snel schot in de zaak komt, wij blijven de druk hoog houden voor je!
Ik zou eis dat ik vrijdag een antwoord heb wanneer dit opgelost word!!!!!! Ben nu ruim een maand verder en zit nogsteeds zonder!! Begin hier moedeloos van te worden!!
Eindelink na moedeloze discussie met odido en odf heb ik vanaf nu net 5 min weer internet, waar mag ik me melden voor een schade vergoeding? ik heb meer koste moeten maken door deze ongein.
Fijn om te horen dat het eindelijk opgelost is @Wroovers. Ik zal de vergoeding voor je in gang zetten, klopt het dat je vanaf 08-05 tot en met 14-06 geen diensten gehad hebt?
Ik wil weten of dit wel vergoed wat ik uit heb moeten geven door deze storing. Dus voor we dingen in gang zetten wil ik weten wat de vergoeding is.
Hoi @Wroovers
Je hebt een consumentenabonnement. Daar wordt geen schade vergoed, maar wel de onterecht betaalde abonnementsgelden. Die kun je zelf bereken als maandbedrag/30 x het aantal dagen dat de dienst verstoord was.
Lol jullie leveren een service en niks werkt en word na een maand pas opgelost na meerdere contacten en niet geholpen te worden.
Staat er ergens een bevestiging ??? Ik heb toch niks bevestigd hoe kan ik dan een mail ontvangen??
Waar zijn jullie mee bezig??
Ik heb nog niks in gang gezet omdat ik geen akkoord heb op de data @Wroovers, kloppen de data van geen diensten in mijn vorige reactie? Dan zet ik de vergoeding in gang.
Ik begrijp een aantal zaken niet bij odido.
Hoe kan het zijn dat ik een email krijg waarin staat dat ik gesproken heb met iemand en 35 euro voor een maand accepteer???.
Mijn buurvrouw krijgt 3 x zoveel. En ik ben harder getroffen financieel als haar.
Nou heb ik vorige week gebeld en zou binnen 24 uur terug gebeld worden, helaas niet gebeurt.
ODIDO wanneer komen jullie je afspraken na!!!.
Vandaag weer gebeld en krijg weer het zelfde antwoord, wat moet ik hier nou mee?? Ik kan klagen schreeuwen het heeft allemaal geen zin. Wanneer word ik als klant behandeld en geholpen?
Ik voel me wanhopig en in een hoek geplaatst en op een belachelijke manier afgewimpelt!!
De vergoeding is (maandbedrag/30 ) x het aantal dagen dat jij een storing hebt gehad. Of die 35 euro klopt kun je dus zelf op deze manier even narekenen. Als het niet klopt, meldt dat dan even aan @Tommie van Odido die al een paar keer vroeg of de bij hem geregistraarde data klopte?
Precies wat ik al zei.
Afgerond en hop aan de kant. Zo brhandel je geen klanten.
Iedereen is gelijk en hoe kan mijn buurvrouw dan meer krijgen??
Hoi @Wroovers, ik geef je graag duidelijkheid! Het komt erop neer dat wij ervoor zorgen dat klanten niet hoeven te betalen voor de dagen dat ze geen gebruik hebben kunnen maken van hun diensten. Het bedrag kan daarom verschillen per klant, maar de uitkomst is hetzelfde. Kloppen de data die Tommie aangaf? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana