E-mail alias (per ongeluk) verwijderd en is volgens systeem in gebruik.
Ik ben al enkele maanden via e-mail “in gesprek” met de klantenservice over twee e-mail aliassen die ik op mijn eerste t-mobile thuis e-mail had ingesteld.
Één ervan wilde ik omzetten naar mijn nieuwe e-mailadres, maar na verwijdering geeft het systeems aan dat deze in gebruik is.
De tweede is per ongeluk verwijderd en het systeem geeft aan dat deze in gebruik is, wanneer ik deze opnieuw wil aanmaken.
De klantenservice had eerder aangegeven ermee bezig te zijn, maar tot op heden is er niets gebeurd.
Tweemaal mijn wachtwoord van mijn webtoegang gewijzigd, maar verder niets.
Vandaag stuurde ik ter test een e-mail naar beide adressen en wat bleek: deze zijn helemaal niet in gebruik; ze bestaan zelfs niet:
mx01.glasoperator.nl heeft uw bericht naar de volgende e-mailadressen geweigerd:
XXXX
Het e-mailadres waarnaar u het bericht hebt verzonden, is niet gevonden in het doeldomein. Mogelijk is het adres verkeerd gespeld of bestaat het niet.
Intussen had in wel 4 mensen of meer gesproken en allemaal beweren dat eraan gewerkt wordt.
Nadat ik nog een poos gewacht had en nog een e-mail stuurde naar de klantenservice, kreeg ik hetzelde antwoord als aan het begin van de “conversatie”: de e-mailadressen zijn in gebruik en kunnen niet aangemaakt worden.
Toen ben ik wel boos geworden en wilde een klacht inleggen, maar heb geen antwoord meer gekregen.
De eerste e-mail die ik gestuurd heb, stamt van 11 april van dit jaar.
Iemand hier ook ervaring of beter gezegd ongemak mee?
Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.