Ik heb mijn my T-Mobile Thuis aangemaakt met mijn oude mail adres. Ik kan dat niet wijzigen naar mijn nieuwe mailadres van T-Mobile. Ik krijg de melding vul een goed emailadres in.
Hallo
Het e-mailadres wijzigen in je T-Mobile thuis account onder mijn gegevens > contactgegevens zou geen probleem moeten zijn. Probeer het eens met een andere browser of andere apparaat en het e-mailadres is correct?
Wijzigen van je e-mailadres betekent ook dat de inlognaam wijzigt naar het nieuwe e-mailadres.
Je privé e-mailadres kan je denk ik niet wijzigen naar je @t-mobilethuis.nl email omdat die er boven apart vermeldt staat . Je kan met je privé email inloggen en ook met je T-Mobile email.
Lukt niet. Ik krijg steeds de melding vul een geldig email adres in. Dat mailadres is correct. Want ik gebruik dat sinds een week als mailadres. Het mail adres van mijn oude provider stopt op een gegeven moment en dan moet ik toch mijn T-Mobile mailadres invullen.
De mailadressen van Ziggo moeten gewijzigd worden in @t-mobilethuis.nl
Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft. Ik heb de afbeelding verwijderd, zou je deze opnieuw kunnen plaatsen, maar dan met de persoonsgegevens zwartgemaakt?
Dit is een openbare community dus voor iedereen toegankelijk. Wil je de afbeelding verwijderen of aanpassen?
Je tel nummer en email zijn zichtbaar voor anderen.
Edit een moderator was sneller met het aanpassen
Hoi
Kun je mij het oude en nieuwe e-mailadres in een privébericht toesturen, alsjeblieft? Dan maak ik dit meteen in orde voor je!
Voor de duidelijkheid. Vandaag is de monteur geweest, en zit ik nu bij T-Mobile. Een week eerder heb ik een nieuw mailadres bij T-Mobile aangemaakt. Dat werkt perfect. En dat moet zo blijven. Echter ik heb ook een account aangemaakt voor my T-Mobile Thuis. Maar dat kon niet met mijn nieuwe mailadres. Dus heb ik die van Ziggo gebruikt. Maarja dat Ziggo mailadres blijft niet. Ik moet toch de nieuwe gebruiken na verloop van tijd.
Het gaat dus om thuis.tmobile.nl
Is het nu gelukt om in te loggen met het nieuwe e-mailadres op jouw My T-Mobile Thuis account?
Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft. Ik heb de afbeelding verwijderd, zou je deze opnieuw kunnen plaatsen, maar dan met de persoonsgegevens zwartgemaakt?
Nee
. Moet ik soms een nieuw wachtwoord maken.
Dat is niet het e-mailadres dat je op 27 oktober hebt aangemaakt. Ik stuur je de gebruikersnaam in een privéberichtje toe, dan kun je daarmee inloggen. Tot zo!
Goedemorgen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.