Skip to main content

Afgelopen week heb in 1dag de stekker uit de modem getrokken en erna sinds 5 dagen geen internet verbinding.

 

Het DSL lampje brand aan/uit, de WLAN en POWER lampje branden wel normaal.

 

Allerlei informatie opgezocht over het probleem,maar geen van de oplossingen werkt.

Af en toe hebben we dit,maar naar enkele dagen hebben we weer verbinding, nu alleen niet.

 

Op mijn mobiel krijg ik de melding 'Verbonden met apparaat. Kan geen internet bieden'.'

 

Ik heb al gebeld en e-mails gestuurd,maar heb vooralsnog geen antwoord of internet (waar ik wel voor betaal).

 

Wat nu? 

 

Hoi @Lebaa ,

Voor vragen over Tele2 thuis (vast internet) is een eigen klantenservice en forum. Dit product is niet veranderd naar Odido. Wij als medeklanten op het Odido forum hebben geen recente ervaring om je hiermee te helpen.


Bedankt Eric , dan ga ik het daar proberen.

 

Mvg


ps Eric heb je een link voor mij waar dat is? Bij de meeste Tele2 community's krijg ik te horen dat het Odido is geworden, vandaar dat ik het hier probeer. Maar hier wordt er weer terug verwezen naar de Tele2 community die schijnbaar opgeheven is...


Het Tele2 forum is er nog voor Tele2 thuis wat dus geen Odido is geworden 

 


Ik probeer het nogmaals, bedankt en een fijn weekend.


Reageer