Skip to main content
Hallo, vandaag mijn DSL verbinding valt vaak weg. Het gebeurde 3 keer vandaag en meerdere keer op het weekend. Logs van vandaag:



code:
Jun 25 17:41:59 user.info esmd: xDSL: XTM link down.
Jun 25 17:42:03 user.notice zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
Jun 25 17:42:07 user.notice zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
Jun 25 17:43:17 user.info esmd: xDSL: link up, Connection Type: PTM, Speed: RX:75872 / TX:33031 (Kbps)
Jun 25 17:43:31 user.notice zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
Jun 25 17:43:36 user.notice zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
Jun 25 19:18:23 user.info esmd: xDSL: XTM link down.
Jun 25 19:18:26 user.notice zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
Jun 25 19:18:31 user.notice zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
Jun 25 19:19:44 user.info esmd: xDSL: link up, Connection Type: PTM, Speed: RX:64007 / TX:21915 (Kbps)
Jun 25 19:19:58 user.notice zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
Jun 25 19:20:03 user.notice zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready
Jun 25 19:22:42 user.info esmd: xDSL: XTM link down.
Jun 25 19:22:45 user.notice zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection lost
Jun 25 19:22:49 user.notice zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection lost
Jun 25 19:24:03 user.info esmd: xDSL: link up, Connection Type: PTM, Speed: RX:111214 / TX:33031 (Kbps)
Jun 25 19:24:17 user.notice zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_MGNT connection ready
Jun 25 19:24:22 user.notice zcmdModuleCfg: System: Wan interface VD_Internet connection ready




Kunt u me helpen dit oplossen?



Ik ben een nieuwe klant and ik ben niet tevreden met de verbindingskwaliteit.



Met vriendelijke groet,

Viacheslav

Hi Lisa, we zijn in afwachting van een belletje zodat we een afspraak kunnen maken. 

Kun jij dit voor ons regelen?


Hi @Arjen de groot, goed dat je het aangeeft! Hebben jullie wel de sms / e-mail ontvangen met daarin de afspraaktool en werd er toen aangegeven dat jullie gebeld zouden worden? Of hebben jullie nog geen sms / e-mail ontvangen? Als je dit kunt aangeven, dan trek ik bij Guidion aan de bel. 


Hi Lisa, we hebben een SMS ontvangen en daarin onze beschikbaarheid gedeeld. We zouden gebeld willen worden om even af te stemmen welke datum her wordt. We zijn alleen niet meer gebeld.


Hi @Arjen de groot, ik ben vanochtend meteen voor je gaan bellen met Guidion! Ze geven aan dat je zo snel mogelijk gebeld gaat worden. Het is momenteel alleen erg druk en in jouw regio rijden er minder monteurs, maar er wordt zo rap als ze kunnen contact met jou opgenomen. De medewerker aan de telefoon durfde alleen niet exact te zeggen wanneer, sorry. Geef je hier aan als het is gelukt? Fingers crossed dat dit heel snel gebeurt! 🤞


Reageer