Skip to main content

dsl geen verbinding

  • 28 August 2020
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Beste mensen,

 

Sinds gisteren 1 uur 's middags heb ik geen verbinding met het internet. Het tweede en derde lampje van de router branden niet. 

Heb de router van de stroom gehaald, factory reset gedaan, kabel van isra naar router vervangen, ander aderpaar voor de zekerheid geprobeerd.

Hierna contact gehad met de helpdesk, en in overleg besloten om een dag te wachten. Helaas is het probleem niet opgelost.

Misschien dat hier iemand weet of er storing is? 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Arcarius, top dat je het aankaart en welkom op de Community! 😄

We gaan er gelijk mee aan de slag. Het tweede en derde lampje op het modem zijn respectievelijk het Internetlampje en het wereldbolletje (WAN). Dit impliceert dus dat er iets mis is met de verbinding of het binnenkomende signaal. Ik heb je verbinding bekeken en zie niets dat afwijkt van hoe het er normaliter uit hoort te zien. Kun je nog één keer het modem herstarten alsjeblieft?

Het schijnt een wereldwijd probleem te zijn waardoor veel websites niet te bereiken zijn. Speelt al een aantal dagen, maar sinds vanochtend echt mis. 

Zoek op Twitter op "routing issue" dan komt er al heel snel wat boven drijven. 

Vreemde is wel dat ik er met T-Mobile thuis WiFi meer last van heb dan met Vodafone 4G

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Arcarius @pevannem 

Op de storingspagina staat wel dat een aantal klanten momenteel geen internet kunnen krijgen.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

 

Reageer