Skip to main content

Van af 7 augustus 2023 knippert LOS lampje rood op Huawei media converter. Ik heb al meerdere malen gebeld met klantenservice en er zijn twee monteurs langs geweest een van T-mobile en een van Gideon maar het is nog steeds niet opgelost. Ik wordt ook niet goed up to date gehouden over de status van de probleem.

Ik wil het graag dat het zsm wordt opgelost. Krijg nu wel 2 codes per week waarmee ik in ieder geval nog online kan maar niet alle apparaten kunnen op de hotspot worden aangesloten. Heb hiervoor nog een extra prepaid simkaart moeten aanschaffen. 

Kenmerk: 2341/XXXXX 
Mod edit: klantnummer verwijderd

Hi @tijmoer, ik wil je allereerst van harte welkom heten op de Community! 

Ik ben gelijk met je mee gaan kijken om na te gaan wat hier aan de hand is. Ik zie dat er sprake is van glasvezelbreuk, dit is iets wat opgelost kan worden door de monteur van de netwerkbeheerder. Dit is de monteur die als laatst naar jou toe gestuurd is. In dit geval kan ik niet precies inzien welke werkzaamheden uitgevoerd zijn, wel zie ik dat het probleem nog niet opgelost is. Ik heb dit daarom gelijk voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst zodat zij dit voor je na kunnen kijken en weer contact op kunnen nemen met de netwerkbeheerder. Zodra dit gedaan is, zul je hier een update van ontvangen. 

Het is goed om te zien dat je van de vouchers gebruik kan maken als tijdelijke oplossing. Ik wil graag de kosten voor de prepaid simkaart voor je vergoeden. Wil je me een foto van de bon sturen? Dan kan ik dit direct voor je in orde maken! 

Hoi Nora,

Bedankt voor jouw reactie. 

Laatste monteur is even geweest en heeft samen met zijn collega de verbinding gemeten. Daarna zei hij dat hij ergens anders moest zijn en dat hij over 1 uur terug zou komen, maar is niet meer geweest.

Het begint erg vervelend te worden want ik kan hierdoor niet thuis werken. Hopelijk wordt dat snel hersteld, want meer als 3 weken geen gebruik kunnen maken van diensten lijkt mij buiten de redelijke termijn te vallen.

Ik heb de bon in 2 foto's gedeeld, anders is deze niet goed leesbaar. 

Hoi @tijmoer, super bedankt! Ik heb meteen een vergoeding voor je aangemaakt. Je zult hier ook per e-mail een bevestiging van ontvangen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag!

Hoi Ishana,

Bedankt voor het verwerken van vergoeding, ik heb de e-mail met bevestiging gekregen. Kun je nakijken of ik deze week nog iets krijg te horen betreft mijn internet verbinding?

Hoi @tijmoer, goed dat je dit navraagt! Het verrast mij ook dat je nog niks hebt gehoord. Daarom ga ik navraag voor je opstarten. Ik hoop dat wij je snel de oplossing kunnen bieden, hier ga ik voor je achteraan!

Gisteren nog een monteur langs geweest en eindelijk werk alles. Willen jullie een vergoeding verwerken voor de periode van 7-08-2023 t/m 11-09-2023. Alvast bedankt.

Reageer