Draytek vigor 2132f

  • 5 January 2024
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Hi ik heb de 1gbit/s abonnement maar ik hal 90mbit/s kan de router de problem zijn hij is oud

 

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hi @rafal.cedziwoda, welkom op onze Community!

De DrayTek is inderdaad een verouderd modem, deze ruil ik graag voor je om. Echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan zal ik het voor je in orde maken.

 

Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het ONT te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept.  

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rafal.cedziwoda, welkom op onze Community!

De DrayTek is inderdaad een verouderd modem, deze ruil ik graag voor je om. Echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan zal ik het voor je in orde maken.

 

Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het ONT te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept.  

Hi Tommie, 

De klantnummer  staat nu in mijn profiel.

Ps bedankt voor de snelle reactie

Gr. Rafal

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @rafal.cedziwoda, bedankt voor het toevoegen! Ik heb meteen een nieuw modem aangestuurd. Ook wordt Guidion aangestuurd voor een installatie hiervan. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer