Skip to main content

Voor mijn werk gebruik in een anyconnect VPN tunnel. Deze werkte nog tot afgelopen maandag. Sindsdien niet meer. Als ik m'n laptop laat connecteren via de hotspot op m'n telefoon staat de verbinding direct.

Ik probeer te verbinden naar:  

Ping geeft dit retour:

DNS is dus ok.

Netwerktechnisch strand ik hier:

Vanochtend dit ook als storing aangegeven, maar vooralsnog kan ik niet inloggen. 

Wat is hier loos en nog belangrijker, hoe gan we het oplossen.

Hoi @wille002, er zijn op dit moment meerdere mensen die geen verbinding kunnen maken met hun (werk-)VPN, zie dit topic. Als je jouw probleem daar meldt, kan het toegevoegd worden aan het onderzoek van T-Mobile. Dit lijkt overigens los te staan van de tijd in de Draytek, zie deze post.


Hoi @wille002,

 

Ik heb direct het verzoek geplaatst zodat wij handmatig de datum/tijd van de Draytek kunnen aanpassen. Excuus voor het foutje!

 

Wat betreft de VPN, zoals TMTV aangeeft, is dat een losstaand issue. Ik zie dat je daar inmiddels hebt gereageerd en mijn collega jou heeft meegenomen in het onderzoek. 

 

Dit topic is dus afgerond, over de VPN spreken we in het andere topic verder!


Reageer