Skip to main content

Onze draytek modem die reeds vanaf 2016 in gebruik is moet ik regelmatig resetten, kan deze worden vervangen? Zie zojuist op het forum dat ook de problemen met onze LG tv dan gelijk opgelost zijn.

Hi @Piet62, top dat je dit aangeeft! Dit kan zeker en wil ik dan ook meteen voor jou in orde maken. Aan de hand van jouw e-mailadres kom ik alleen niet op je abonnement uit. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik dit voor jou in orde maken en kun je binnenkort van het Zyxel modem genieten. 


Hi @Piet62, hartstikke bedankt voor jouw privébericht! Zojuist heb ik de swap voor jou in werking gezet. Zodra de bestelling is verwerkt, kun je die volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Zodra het Zyxel modem is geïnstalleerd, hoor ik graag of je helemaal probleemvrij bent. 


Reageer