Draytek 2132FVn update niet naar nieuwste firmware
Sinds kort heb ik een nieuw modem ivm een verandering van mijn aansluiting. Hiervoor had ik ook een Draytek 2132FVn waar firmware versie 3.7.5.9 op stond. Die was er na een firmware update in april opgekomen. Nu updare het 'nieuwe' modem echter niet van 3.7.5.7 updaten naar 3.7.5.9.
Via de telefonische 'klantenservice' heeft men het modem gereset. Maar dat leverde niets op. Zelf heb ik het modem ook nog eens gereset door op de reset-button te drukken.
De klantenservice laat via de telefoon weten dat ze verder niets willen of kunnen doen en begrijpen volgens mij niet wat ze ermee aan moeten, met als gevolg boze woorden aan de telefoon. Ze vertellen: 'Dat gebeurt automatisch bij de volgende update-ronde'. Maar wanneer die volgende update-ronde dan is weten ze niet en ik wil niet in onzekerheid hierover afwachten.
Hoe krijgt dit modem zijn nieuwe firmware?
Via de telefonische 'klantenservice' heeft men het modem gereset. Maar dat leverde niets op. Zelf heb ik het modem ook nog eens gereset door op de reset-button te drukken.
De klantenservice laat via de telefoon weten dat ze verder niets willen of kunnen doen en begrijpen volgens mij niet wat ze ermee aan moeten, met als gevolg boze woorden aan de telefoon. Ze vertellen: 'Dat gebeurt automatisch bij de volgende update-ronde'. Maar wanneer die volgende update-ronde dan is weten ze niet en ik wil niet in onzekerheid hierover afwachten.
Hoe krijgt dit modem zijn nieuwe firmware?
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.