Skip to main content

Inmiddels vanaf maandag 25 november geen internet en tv meer. Nadat ik belde stond er weliswaar een dag later een monteur van Guidion voor de deur maar die kon het euvel niet verhelpen. Wij zouden “met 4 andere huizen op 1 kabelaansluiting zitten waarvan 1 van de 4 huizen een verkeerde stekker had ingeplugd waarna alles werd afgesloten”. Omdat wij het niet waren gaf de monteur aan dat dit “in de loop van woensdag”, maar “zéker deze week” zou zijn verholpen. 
 

Woensdag: geen update. Zelf weer gebeld. “Ticket” bleek nog niet te zijn doorgezet. “Excuses, we gaan ermee aan de slag”.

 

Donderdag: geen update. Zelf weer gebeld. Los van het feit dat je het hele verhaal telkens opnieuw moet doen (“hmm.. ik zie dat er wèl een monteur is geweest meneer” —> “klopt.. maar.. die moest het verder doorzetten.. blablabla”), wederom de melding dat “dit maximaal 2 werkdagen duurt. Voor het weekend heeft u weer tv en internet”.

 

Vrijdag einde dag: geen update. Zelf weer gebeld. “Ja we zien dat het ticket is aangemaakt maar deze externe partij laat zich niet onder druk zetten”.

 

Weekend: geen internet, geen tv.

Maandag: geen update. Zelf weer gebeld. “Ik verwacht écht dat het UITERLIJK dinsdag is gemaakt.

Dinsdag: geen update. Zelf weer gebeld. Inmiddels durft men geen tijdslijn meer te geven.

 

Twee van de zes mobiele abonnementen thuis zijn van Odido, waar we vouchers voor hebben gekregen. School en kantoor aan huis allemaal niet meer te doen. Schoonvader gaf aan dat hij een zelfde euvel met Odido heeft gehad, dit 3 maanden duurde, en uiteindelijk is overgestapt naar een partij die e.e.a. binnen 24u weer in de lucht had.

 

Ik ben ten einde raad, ook vanwege de verbinding die ik nodig heb voor werk en mijn kinderen voor school. Wanneer stap ik over?

 

 

Hey ​@Jeroen70, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken. Er lijkt hier sprake te zijn van een stoorzender in het netwerk, waardoor deze en andere klanten in de regio problemen ervaren met onze diensten. Deze stoorzender is nog niet gevonden, de volgende update volgt wanneer deze opgespoord is. Wij proberen deze stoorzenders uiteraard zo snel mogelijk op te sporen, maar houd er rekening mee dat het oplossen van deze problematiek in sommige gevallen meer dan 5 dagen kan duren. We doen onze best om dit zo snel mogelijk op te lossen. 


Hey ​@Jeroen70, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken. Er lijkt hier sprake te zijn van een stoorzender in het netwerk, waardoor deze en andere klanten in de regio problemen ervaren met onze diensten. Deze stoorzender is nog niet gevonden, de volgende update volgt wanneer deze opgespoord is. Wij proberen deze stoorzenders uiteraard zo snel mogelijk op te sporen, maar houd er rekening mee dat het oplossen van deze problematiek in sommige gevallen meer dan 5 dagen kan duren. We doen onze best om dit zo snel mogelijk op te lossen. 

 

Dat gaf de monteur dinsdag 26 november (10 dagen geleden!!) ook al aan. Onze aansluiting was blijkbaar onderdeel van een geheel van 4 aansluitingen, waarbij er in één van die aansluitingen een “stoorzender” zou zitten. Er zou sprake zijn van een loopback waardoor er een cirkelverbinding in stand werd gehouden, oftewel, iemand had een stekker verkeerd ingeplugd.

Onze aansluiting was het niet, alles stond goed. Dat betekent dat het bij één van de andere 3 aansluitingen zit. Huizen die bij jullie bekend moeten zijn. Het lijkt me vrij simpel: isoleer mijn aansluiting en zet óf die andere aansluitingen uit totdat ze zich zelf gemeld hebben óf ga bij deze 3 aansluitingen langs en los het op. Wij hebben nu een probleem omdat iemand anders de verkeerde stekker ergens in heeft geplugd.

 


Reageer