Goedemiddag,
Wat een ellende hebben we momenteel bij T-mobile…
Sinds 7 december (week van de onderhoud) halen we een beroerde snelheid.
Verschillende keren contact gehad met de klantenservice maar zitten ondertussen zonder internet.
Ondertussen is bij ons dan wel al het volgende gebeurt:
- Guidion Monteur op 14 december (niet op komen dagen)
- Guidion Monteur toch een weg gevonden op 19 december.
- Alles vervangen bij ons thuis (De zyxel en de converter) helaas zonder resultaat.
- Na bellen is er een afspraak gemaakt met KPN om de glaskabel te controleren die kwamen vrij snel (de 22e) Hun hebben alles doorgemeten maar aan de bekabeling lag het niet.
- Nu moet weer Guidion langskomen om weet ik veel wat ze nog willen proberen. (eerst volgende afspraak was pas mogelijk om 10 januari.
Tussentijd regelmatig contact gehad met T-mobile dat je op een lijst wordt gezet (zodat je eerder aan de beurt komt als er iemand uitvalt) Vervolgens Guidion gesproken dat ze die data die t-mobile belooft never haalt.
Vandaag weer gebeld… (vind nog eens 2 weken wachten beetje absurd) en enige dat ze kunnen zeggen is ja je moet eerst afspraak bevestigen voordat je op die noodlijst komt…
Iemand een idee? of tips?
We hebben al een voucher gekregen voor onbeperkt data, maar dit is haast niet te doen.
Vooral als je op meerdere apparaten een film wilt kijken.