Skip to main content

Hallo,

In juli 2024 ben ik overgestapt op glasvezel internet van Odido, waarbij ik betaal voor een downloadsnelheid van 1000 Mbits. Echter heb ik sinds juli al last van traag internet, na een speedtest te hebben gedaan wordt dit bevestigd met een uitermate slechte dowloadsnelheid van 16 Mbits (zie foto).

Dit probleem heb ik bij draadloos en bekabeld internet en ik ben hier erg ontevreden over. Ik heb alle oplossingen die Odido voorstelt op haar website al eens geprobeerd…

 

Graag verneem ik of hier een oplossing voor is.

 

Alvast bedankt!

Hallo @Brendadv05 

Kan je de instructies die hier staan doorlezen en uitvoeren?

https://community.odido.nl/algemeen-490/uploadsnelheid-lager-dan-0-5-mbps-met-download-boven-de-900-mbps-362162?postid=1769325#post1769325


Hallo @Waqqas 

Ik heb dit geprobeerd, helaas verbetert hierdoor mijn downloadsnelheid niet, deze blijft tussen de 15-20 Mbits..


@Brendadv05 

Indien je de gevraagde screenshots hier kan uploaden dan kan Odido dit verder voor je onderzoeken.


@Waqqas Hierbij de gevraagde screenshots:

 


Hoi @Brendadv05, super bedankt voor je gegevens! Ik heb het meteen doorgezet naar onze technische afdeling. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 😄 Groetjes, Ishana


Reageer