Hoi @Tommie van Odido,
Ja, er is een managed switch aangesloten, maar zoals je al aangeeft, speelt het euvel ook met de Zyxel alleen, zonder het hele achterliggende netwerk. Ook dan, met de switch zijn er over het algemeen geen issues in de ochtend en de vroege middag, maar enkel tussen 15:00-17:00 tot ~23:00, zoals hierboven ook aangegeven.
Mag ik ook meegeven dat ik het vreemd vind dat een ticket gesloten wordt zonder berichtgeving naar mij? Het zou netjes zijn om ook aan de klant deze status updates mee te geven.
Dank voor het nakijken en doorzetten en ik zie het bericht en de monteur dan graag tegemoet, hopelijk lost dat het op :)
Hallo @Tommie van Odido ,
Het is een dag later 17:30, maar nog steeds geen bericht van een monteur die langs zou komen. Wel nog steeds dezelfde problemen :(
We hebben een nieuw ONT verstuurd @Mionar. De verzendorder ligt klaar bij onze logistiek. Daarna zal de monteur aangestuurd worden.
Hey @Mionar, we hebben zojusit Guidion aangestuurd voor de installatie van het nieuwe ONT! Kan je mij daarna een terugkoppeling geven?
Hallo @Tommie van Odido, de monteur is vandaag langs geweest, ipv. gisteren en heeft de ONT vervangen. Ik ben benieuwd. Ik zal monitoren en updaten.
Sorry, het is alweer een tijdje geleden, december is een drukke maand Weinig tijd gehad voor uitgebreid te testen, maar, het lijkt erop dat het probleem is verholpen.
Er lijkt af en toe nog een ietwat hogere latency te zijn, maar de snelheden zijn okay en de verbinding blijft stabiel, geen issue meer gehad zoals bovenstaand omschreven.
Ik ga er van uit dat dit issue nu is verholpen. Dank @Tommie van Odido voor je hulp in deze.
Hey @Mionar, bedankt voor je terugkoppeling. Dat is goed om te horen, geen dank. December is inderdaad een drukke maar ook gezellige maand. Alvast fijne feestdagen!