Ik kom niet op internet. Niet via wifi en ook niet bekabeld. Krijg melding bij probleemoplosser dat de DNS server niet reageert. Heb Draytek herstart en toen dat niet hielp factory reset gedaan maar allemaal zonder resultaat.
Iemand nog een suggestie??
TV doet het wel....
Bladzijde 1 / 1
Woon je in het zuiden?
Zo ja, zie https://community.t-mobile.nl/storingen-netwerk-347/14-10-2018-onderbreking-internet-tv-en-vast-bellen-t-mobile-thuis-in-zuid-nederland-306444?postid=1470027
Zo ja, zie https://community.t-mobile.nl/storingen-netwerk-347/14-10-2018-onderbreking-internet-tv-en-vast-bellen-t-mobile-thuis-in-zuid-nederland-306444?postid=1470027
Hi JDcrazyJ, afgelopen zondag en maandag ervaarde een deel van onze klanten inderdaad verbindingsproblemen (bedankt voor de link Folktert!). De problemen zijn inmiddels verholpen en jouw verbinding ziet er op het moment goed uit! Er staat nog wel een monteursbezoek open naar aanleiding van je contact van afgelopen maandag. Laat mij nog even weten of alles nu inderdaad zonder problemen werkt, dan annuleer ik deze afspraak nog voor je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.