Goedemorgen,
Sinds zondagavond/maandagochtend (17/18-1) moet er iets gewijzigd zijn in de modeminstellingen of daaraan gerelateerd. Ik heb geen instellingen aangepast, maar sinds maandagochtend hebben alle apparaten (Smart TV, smartphone, Camera's, tablet, 2 laptops) problemen met de internetconnectie. Hij geeft de melding ‘Het IP-adres van de server van ‘URL’ kan niet worden gevonden’. DNS_PROBE_FINISHED_BAD_CONFIG. Probleemoplosser zegt: De proxyinstellingen van dit netwerk kunnen niet automatisch worden gedetecteerd.
De telefoon hersteld vanzelf, die vernieuwt de pagina uit zichzelf en komt er dan vanzelf doorheen. Op de laptop moet ik op vernieuwen blijven drukken tot ik er doorheen ben.
De fout moet bij de modem wegkomen, want alle apparaten hebben hier last van (bedraad en WiFi). Anderhalve maand geen problemen gehad en nu opeens al deze meldingen. Is er een update geweest in de modems?? Ik heb alles al gereset, langdurig stroom van alle verbindingsapparaten gehaald, maar heeft niet geholpen