gevonden, dom verhaal
samen met een ict collega alle menu's door gelopen en gevonden, laatste pagina
in het menu acc. gevonden dat het modem op poort 80 staat, aangepast naar poort 8084 en hoera het werkt
dat de helpdesk dat niet even kan zeggen, met die standaard instelling komt dat vaak voor denk ik dan maar…………...weer iets geleerd, niet bellen (uur aan de lijn gehangen) of mailen naar een gewone helpdesk zij weten het ook niet. Gewoon met een collega alles na lopen
Hi @jsbos, super om te lezen dat je er zelf uit bent gekomen met behulp van jouw collega! Merci voor het delen. Ik ga dit intern doorspelen, zodat dit in het vervolg met jou gedeeld kan worden. Weet dat je hier altijd aan kunt kloppen. Alvast de beste wensen!
ja, aankloppen kan, maar dan het bos in sturen…………………………………..
Hi @jsbos, via deze weg (en via andere wegen ook uiteraard) helpen we iedereen altijd graag! Mocht je het gevoel hebben dat dit niet zo is, dan mag je dit altijd bij mij aangeven en ga ik zorgen dat er alsnog een antwoord op jouw vraag komt.
waar staat dat de port aan kan passen, die van staat ook fout
Hoi @martindoornbos, fijn dat je aan de bel trekt, wij helpen je graag hiermee! Ik heb zojuist ook gereageerd in het topic die je hiervoor hebt opgericht, namelijk: poorten 80. Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic. Zo blijft de informatie coherent en de oplossing helder.
Ik weet zeker dat je hier snel uitkomt met de aangeboden oplossing, ik zie je graag snel genieten!
Ik ben er achter gekomen, dat bij een fabriek reset de poort op poort 80 en op 443 komt, dit zijn de internet poorten en is niet handig als dmz instelt, deze werkt dan niet. ook geen portforwarding van die poorten
staat in de menu onderhoud extene verbinding, deze op 8084 of op 8088 zetten
Jammer dat de mensen van de heldesk dit niet weten, had een hoop problemen minder geweest