Hoi, ik heb een internet abonnement van 400Mbps sinds februari, in het begin liep alles vlekkeloos maar sinds een week of 8 hebben wij nu met regelmaat dips in de bekabelde verbinding. ik haal gemiddeld 350mbps via bekabeld internet maar soms heb ik dips variërend tussen de 50 en 180 mbps, eigenlijk wel een aantal keer per uur. Dit word nogal vervelend vooral met online gamen. Ik heb een factory reset geprobeerd, dit helaas zonder succes. Er moet toch wel iets aan te doen zijn aangezien dit aan het begin prima z'n werk deed. Ik heb een zyxel T-54 modem zonder enige router of dergelijke.
Bladzijde 1 / 1
Hallo
Zou je eens een aantal speedtests verspreid over de dag kunnen uitvoeren met een pc/laptop bekabeld aangesloten op de Zyxel router via de Ookla speedtest app?
Hierbij kan je gebruik maken van meerdere internetkabels, andere testservers of een ander apparaat om mee te testen en zou je dan de resultaten hier kunnen delen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.