Skip to main content

Sinds maart aansluiting via Odido via Delta Fiber, heel veel opstart moeilijkheden heeft veel tijd gekost… eindelijk werkte het tot jl vrijdag een alarm verscheen op kastje Delta Fiber. Dit gemeld bij Odido, er is een incident aangemaakt. Er werd een voucher aangeboden maar is voor mij niet bruikbaar omdat ik geen mobiel abonnement bij Odido heb, kortom ik kan helemaal niets meer, geen telefoon geen internet geen tv. Inmiddels diverse keren gebeld met Odido die informeren dat het aan de wijkcentrale ligt en dat delta fiber dit moet oplossen, kan wel enige tijd duren… Dit is onacceptabel, als ZZP-er ben ik voor 100% afhankelijk van internet. Odido biedt compensatie voor abonnement aan maar wil gewoon dat het opgelost wordt heel erg frustrerend dit ! Hoelang gaat dit nog duren…. !!!

Hallo @Joris Heeren 

Voor een voucher is een prepaid Odido simkaart of een Ben abonnement ook voldoende. Mocht je hier gebruik van willen maken laat het dan weten 🙂


Hallo @Joris Heeren 

Voor een voucher is een prepaid Odido simkaart of een Ben abonnement ook voldoende. Mocht je hier gebruik van willen maken laat het dan weten 🙂

Hallo Waqqas, dank voor je reactie, maar is voor mij geen afdoende oplossing, wil gewoon dat het vandaag opgelost wordt, kan echt niet dat ik geen idee heb wanneer dit weer werkt. Met vriendelijke groet.

 


Hey @Joris Heeren, welkom op onze Community!

Ook ik wil dat je zo snel mogelijk weer online bent. Ik zie dat Guidion erg snel is kunnen komen, echter heeft de monteur het niet kunnen oplossen. Er is een nieuw ticket ingeschoten voor onze technische dienst om dit verder op te pakken. Hopelijk ben je snel weer online. 


Merkwaardig, Odido was er bij de melding al afgelopen vrijdag na doormeten op afstand uit dat het ligt aan de wijkcentrale, nu een week later en dezelfde constatering. Hoelang gaat het nu weer duren, niemand die het mij kan zeggen. Kortom waardeloos !


Weer een dag zonder internet/telefoon/televisie, zal ook weer voor het hele weekend gelden verwacht ik, echt onacceptabel. Odido schuift dit af op Delta Fiber, lekker makkelijk, kan beter klant zijn bij Delta Fiber lijkt mij dan zou het al lang opgelost zijn lijkt mij


Zoals verwacht geen reactie vanuit Odido hoelang dit nog gaat duren, maar weer eens contact opgenomen. Er zou een “kabelbreuk” zijn….. wordt binnen 5 !! werkdagen opgelost. Geen idee vanaf wanneer dit dan ingaat. Echt te gek voor woorden dat wij nu al 14 dagen geen telefoon / televisie / internet meer hebben. 


@Tommie van Odido , is het geen optie om in dit soort gevallen direct een bruikleen 4G modem naar de klant te sturen?


Vandaag een nieuwe episode in de soap….. bericht dat KPN is ingeschakeld… maar de netwerkpartner is Delta Fiber…. Kortom, slaat nergens op deze e-mail. 

De netwerkpartner is ingeschakeld

Hallo Ron,

 

We hebben onze netwerkpartner KPN ingeschakeld om het probleem te verhelpen. 
 

Je ontvangt een link per sms van KPN. Via deze link kan je direct een afspraak inplannen. Daarnaast ontvang je de link ook van ons per e-mail. 

Wees gerust, natuurlijk blijven we zelf ook met je in contact tot we je melding naar tevredenheid af hebben gehandeld.

Hallo @Joris Heeren 

Het zal denk ik gewoon een standaard mail zijn.


Reageer