Beste,
Ik heb een 1000 Mbit verbinding. Vorige week merkte ik dat ik maar 6 Mbit haalde op mijn laptop (kabel rechtstreeks op modem) en mobiel. Wel gewoon een stabiele verbinding. Ik heb de modem op fabrieksinstellingen gezet en de converter 10 minuten van stroom afgehaald, maar niks heeft geholpen.
Op donderdag 7 december gebeld met de klantenservice. Alle troubleshooting stappen doorlopen en uiteindelijk een ticket aangemaakt, hiervoor moest ik wel nog een screenshot van mijn speedtest mailen. Aan de telefoon begreep ik wel dat het meten van de media converter niet het verwachte resultaat gaf. Ik weet alleen niet wat de medewerker dan precies bedoelde.
Op vrijdag 8 december heb ik dezelfde media converter van me moeder geleend om te testen of het daaraan lag. Na het aansluiten van deze media converter had ik opeens weer 1000 Mbit. Daarna heb ik nogmaals mijn eigen media converter aangesloten en alle kabels goed aangedrukt om het nog eens dubbel te checken en de snelheid was weer terug naar 6 Mbit. Daarna nog een keer de media converter van me moeder aangesloten en ik had weer 1000 Mbit. Het was duidelijk dat ik een defecte media converter. Ik dus weer bellen met odido en kreeg dezelfde jongen als donderdag aan de lijn. Hij heeft de ticket bij de tecnische dienst geupdate en gaf aan dat ik gewoon de media converter van me moeder aangesloten kon houden in de tussentijd.
Ik had verwacht dat ik een nieuwe converter zou krijgen, maar tot vandaag niks vernomen. Ik heb vandaag 12 december weer gebeld met de klantenservice en ik heb vernomen dat er een nieuwe modem naar mij wordt gestuurd. Volgens mij gaat er iets mis en via de klantenservice komen we er helaas niet uit. Ik heb dus geen nieuwe modem nodig. Kunt u mij een media converter sturen?