Hallo @Martijn0125
Met een reset bedoel je de modem herstarten of echt een fabrieksreset door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?
Hi,
Ik bedoel met een reset inderdaad een fabrieks reset.. nu enkele keren gedaan, geen effect helaas.
Goedemiddag @Martijn0125, ik heb meteen een verzoek ingediend tot omruil van het modem want dit klinkt inderdaad als een deadlockscenario. Klasse dat je het aangeeft en al op onderzoek bent gegaan!
Zodra ik een reactie ontvangen heb van de specialisten, geef ik dat direct aan je door zodat we je een vervanging kunnen toesturen. To be continued.
P.s. probeer het alsjeblieft bij één topic te houden zoals @soepkip67 aangeeft, dan kunnen we je nóg sneller helpen!
We gaan in dit topic verder: de andere twee topics zal ik sluiten.
P.s.s. laatste check: heb je een andere LAN-poort achterop het modem geprobeerd?
Hi Jason,
Ik heb alle LAN poorten al geprobeerd, zonder succes helaas.
Kun je ook iets betekenen tav mijn tweede punt? De vergoeding, in de T-mobile shop zeiden ze me dat ik recht heb op een compensatie.
Goedemorgen @Martijn0125, ik heb nog geen reactie mogen ontvangen. Ik verwacht uiterlijk vrijdag een reactie.
Wat betreft de vergoeding: die maak ik meteen aan zodat je op een volgende factuur dit bedrag verrekend ziet worden. Dat betekent dat wanneer je bijvoorbeeld € 50,00 in april aan maandbedrag hebt, hier het te vergoeden bedrag van afgetrokken wordt. Je betaalt dus minder op een volgende factuur.
Ik zie dat je op 25 januari gemeld hebt dat je geen verbinding meer kon maken, dit is vervolgens op 9 februari officieel opgelost. Dit zijn vijftien dagen en komt uit op € 14,41 aan compensatie. In totaal zal er daarom € 14,41 + € 10,00 = € 24,41 vergoed worden. Hopelijk heb ik hiermee ook je tweede vraag beantwoord!
P.s. ik heb je ook direct een e-mail gestuurd met daarin de vergoeding nog eens als bevestiging.
Hi Jason,
Thanks voor het regelen van de compensatie!
Hoop dat je snel antwoord hebt tav de vervanging van de modem, we wachten af...
Hi Jason,
Even een update; ik heb net weer alle LAN poorten geprobeerd en het werkt weer!
Ik weet niet of de technische dienst de modem gereset heeft op afstand, maar hij werkt weer naar behoren! Het ‘deadlock’ probleem is vooralsnog opgelost en ik kan weer met bekabeling internetten.
Hey dat klinkt supergoed, dankjewel voor deze mooie update!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik alleen een kleine reprovisie heb uitgevoerd op het modem waardoor de verbinding opnieuw verstuurd is, maar dat heeft dan schijnbaar toch iets bijgedragen. Geweldig! Het kan natuurlijk ook puur toeval geweest zijn, in dat geval: bedankt toeval haha.
Mocht het deadlock probleem zich onverhoopt toch weer voordoen, laat het gelijk weten, dan laat ik het verzoek nog openstaan.